Ceylan Ertem & Cem Adrian & Manuş Baba & Mabel Matiz & Derya Köroğlu - Bana Bir Masal Anlat Baba
*Bol bol yorum bırakır mısınız? Çook özledim.
1.2
Kollarımın arasındaki yastığa biraz daha sarıldım ve üzerimdeki pikeyi tekmeleyerek ayaklarımı açığa çıkardım. Çok sıcaktı. Uyuyamıyordum. Kafamın içinde dönenleri ve bir de Batuhan'ın horultusunu durduramıyordum. Odaya girer girmez pijamalarını giyip odamda ne işi olduğunu bilmediğim koltuğa uzanmış ve dakikalar sonra kulaklarıma horultusu ulaşmıştı. Ben ise saçma sapan videolar izlemiş, instagram gönderilerinin altında tartışan insanların yüzlerce mesajını okumuş ve telefonumun şarjı bitip kapandığında da halının üzerine bir yere bırakıp solumda kalan mor boş rafları izlemiştim.
Yastığı yere fırlatıp pikeyi tamamen üzerimden tekmeleyerek attım. Ellerimi terden yüzüme yapışan saçlarımın arasına geçirip çekiştirerek geriye doğru yatırdım. Sonunda başımı yastıktan, kalçamı yataktan ayırdığımda odamdan çıkıp mutfağa ilerlemiştim. Perdenin arasından mutfağa dolan güneş ışınları beni gülümsetirken tezgâhın ucundaki sigara paketine uzandım. Çakmak ve elimdeki bir dal sigarayla ses çıkarmamaya dikkat ederek parmak ucumda odama geri döndüm ve kapıyı kapatıp kilidi bir kez çevirdim. Minik iğneler batarcasına acıyan gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım ve elimin tersiyle kaşıdım.
Dizlerimin üzerinde yatağımda ilerleyip perdeyi araladım ve camı açtım. Batuhan'a bir bakış atıp tekrar yüzümü cama çevirdim. Hafif esen ılık rüzgâr tenimde süzülürken sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirdim. Yakıp çakmağı yatağın üzerine fırlattım. Parmaklarımın arasına sıkıştırdığım sigarayı dudaklarımdan uzaklaştırıp kafamı camdan uzatıp dumanı dışarıya üfledim. Evet, annemle aramız kötü olabilirdi ama bu evde sigara içtiğim için burnumdan getirmeyeceği anlamına gelmiyordu. Her ne kadar kendi içiyor olsa da.
Sigarayı tekrar dudaklarımın arasına sıkıştıracakken bileğime sarılan parmaklarla beraber gökyüzünü izlediğim bakışlarımı önce bileğime ardından parmakların sahibine çevirdim. Dağılmış sarı saçları alnına dökülüyordu, dudakları şişmiş ve mavi gözleri kısıktı. Parmaklarını bileğimden ayırıp sigaraya uzandı. Benim parmaklarımın yerini o doldurduğunda artık sigara onun parmaklarının arasında dudaklarına doğru yol alıyordu.
''Günaydın,'' dedim halsizce ve dizlerimin üzerinde hareket edip ona da yer açtım. Benim gibi dumanı eğilerek dışarı üfledi. Sigarayı tekrar dudaklarına yaklaştırmadan önce ''İçtiğini bilmiyordum,'' dedi ve sigarayı bana uzatıp dumanı dudaklarından dışarı bıraktı. Sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirip son kez dumanı içime çektim ve mermerin üzerinde söndürüp camdan aşağı atarken dumanı dışarı üfledim ve kollarımı etrafıma sardım. ''Bazen içiyorum. Ben de senin içtiğini bilmiyordum.'' Kalçamı yatağa yaslayıp bağdaş kurduğumda o da ayakta dikilmeyi bırakıp yatağın ucuna oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU GECE SENİ ÇİZDİM
ChickLitBu gece kalkıp seni çizdim. Sonra yine gözlerin ışıldamadı. Sildim. Sanki kalbimden silmişçesine canım acıdı. başlangıç:18ekim2020 bitiş:19haziran2021