Cześć kochani!
Pewnie nie spodziewaliście się już mnie w tej książce, a tu proszę! No właśnie... Od publikacji pierwszego rozdziału tego opowiadania minęły ponad trzy lata i po tym czasie stwierdzam (w sumie już wcześniej to stwierdziłam), że ma ono masę błędów wszelkiej maści jak i nielogiczne i nie dokończone wątki, a także nielogiczne sceny. Zamaskowany Zawodnik wydaje mi się niezwykle dziecinny i pewnie taki jest. Nie dziwi mnie to jednak, bo pisałam go w wieku czternastu lat. Teraz mam siedemnaście lat i patrzę na pewne sprawy inaczej.
Podsumowując: postanowiłam zrobić rewrite tej książki, czyli napisać ją od nowa. Zmienię w niej także kilka rzeczy, ale tak, żeby w dalszym ciągu zachować jej zamysł i sens. Oto one:
→ Bohaterowie mają po osiemnaście lat
→ Od teraz Ashley ma na nazwisko Lawrence Foster (dowiedziałam się, że tak się powinno pisać to nazwisko, które wcześniej pisałam źle)
→ Imię Kate zmieniam na Catherine i ma Ona brązowe włosy, tak jak Ashley
→ Ashley i Xavier są bliźniakami, a Catherine ma siedem lat
→ Niektóre wątki i sytuacje pewnie zostaną usunięte, niektóre dodane, a niektóre zmienione
→ Dosyć sporym zmianom ulegnie wątek Ashley i Axela
→ Relację Ashley i Jude'a postaram się przedstawić w lepszy sposób (oczywiście nadal będzie to enemies to lovers, chociaż bardziej ze strony Ashley)
→ Myślę, że książka będzie 16+, a przynajmniej taki mam cel
→ Zmianom ulegnie także wątek wypadku rodziców rodzeństwa
→ Wydarzenia nie będą aż tak dokładnie odwzorowane z anime. Po pierwsze dawno nie oglądałam IE i nie do końca pamiętam np. Wyników poszczególnych meczów, a po drugie nie chcę, żeby ta książka aż tak bardzo odzwierciedlała to anime.
→ Jako, że bohaterowie są starsi to zamiast Gimnazjum (np. Raimona) będzie Liceum
Mam nadzieję, że przyjmiecie Zamaskowanego Zawodnika tak dobrze jak kiedyś i z takim samym zainteresowaniem będziecie śledzić losy Ashley Lawrence Foster i Jude'a Sharpa.
TW:
• Sceny 18+ (być może, ale raczej nie jakieś mocne)
• Agresywne zachowania
• Śmierć
• Próba samobójcza
• Wulgaryzmy
CZYTASZ
Zamaskowany Zawodnik | Inazuma Eleven [ZAKOŃCZONE]
FanfictionOpowiadanie przeznaczone dla osób powyżej 16 roku życia❗ Życie Ashley Lawrence Foster skomplikowało się w momencie, gdy w wieku piętnastu lat jej rodzice zginęli w wypadku, którego nikt nie potrafił wyjaśnić i który został uznany niedługo później ni...