6.

258 11 0
                                    

,,jsem rád, že jsi šťastná" přejel mi klouby po tváři a usmál se na mě, než odešel.

Trochu mě to ranilo, protože on moc šťastně nevypadal a já si to dávala za vinu.

Jednou mi řekl, že si s pár holkama začal, když jsme se rozešli a já odjela, ale Tyler mi řekl, že začal držet celibát.

Nechápala jsem proč mi lhal, ale začalo mi to docházet vždy, když se na mě podíval.

Měl takový laskyplný pohled. Já ho měla ráda, hrozně moc, ale ne víc jak Matta a ani ne natolik, abych to mohla dál rozvíjet v lásku.

Mrzelo mě to, protože pro mě byl na prvním místě, ale nemohla jsem s tím nic dělat. Ani jsem nechtěla.

Nemohla jsem dopustit, abychom měli nějaký vztah a on byl několik set kilometrů daleko.

Ale teď už daleko nebude! Křičelo na mě podvědomí, ale já zavrtěla hlavou, abych svou myšlenku zahnala.

Matta jsem milovala způsobem jako nikoho jiného. Nechtěla jsem ho zradit a ztratit kvůli Jacksonovi.

Radši jsem se vrátila za Mattem do pokoje a dokončila to, co jsme začali, abych nemusela myslet na nic jiného.

Vzbudila jsem se, když mi začalo svítit do očí. Otočila jsem se a začala se hrabat Mattovi ve vlasech.

Milovala jsem taková rána, ale nedokázala jsem přestat myslet na Jacksona.

Nejradši bych mu taky někoho dohodila, aby se netrápil a byl šťastný, ale nikdo se mu nelíbil.

Snažila jsem se mu někoho najít, vážně, ale odmítl všechny návrhy. Včetně Ellie a Ruby.

,,nesnáším, když mě budíš" zachraptěl, ale neotevřel oči. Pro sebe jsem se usmála a políbila ho.

,,a já tě miluju" zašeptala jsem mu u rtů. On se usmál, otevřel oči a přitáhl si mě k sobě za pas.

Pokaždé si dával na čas, než to řekl i on. Rozhodilo mě to, i když jsem věděla, že to řekne.

,,miluju tě" oplatil mi a znovu mě políbil. Myšlenka na Jacksona byla tatam a já si to začala užívat.

Přišla jsem do kuchyně jen v tričku a kalhotkách. Myslela jsem, že budou kluci ještě spát a já mezitím udělám snídani, ale mýlila jsem se.

Kluci už poskakovali po kuchyni a něco dělali na plotně. Překvapilo mě to, protože to pro mě byla premiéra.

Oba byli polonazí, takže jsem si mohla v klidu prohlédnout všechna Tylerova tetování na holých zádech.

Oba ke mně byli zády, takže si mě nevšimli. Opřela jsem se o ostrůvek a sledovala je.

Bylo vtipné, jak se oba kroutili do rytmu písničky, která hrála z televize. Jakto, že jsem to neslyšela?

Potichu jsem přešla za jejich záda a oběma sáhla na rameno. Vykřikli a prudce se otočili.

Rozesmála jsem se a znovu od nich odstoupila. Oni si založili ruce na hrudi a začali se mračit.

Byli jako zrcadla. Dělali úplně stejné posunky a někdy říkali i stejné věci.

,,co tu děláte? Chystala jsem se, že udělám snídani a vy tohle" ukázala jsem na linku.

Bylo tam snad všechno z lednice a všechno možné nádobí. Nikde jsem neviděla výsledek jejich práce.

,,chtěli jsme udělat dojem, ale naše zkušenosti jsou nulové, takže ti to klidně přenecháme" zazubil se na mě Tyler a odešel z kuchyně.

Štvalo mě, že nás nechává stále samotné. Nelíbilo se mi to. Vždycky jsem znervózněla a nevěděla co říct.

,,táta?" přejela jsem mu prsty po modřině, kterou měl na boku. Byla velká a celkem čerstvá.

On kývl, sklonil hlavu a položil si na to ruku. Jeho táta ho nepřestal mlátit ani když dospěl. Debil.

,,jo. Když zjistil, že zase jedu pryč. Další důvod, proč jsem rád, že se odstěhuju" zašklebil se.

Pokroutila jsem nad ním hlavou, stoupla si k lince a začala dělat novou snídani.

Nic z toho, co udělali, totiž nevypadalo poživatelně. Vážně byly jejich schopnosti nulové, jak řekli.

,,neměla bych se ptát, ale kde je Austin, když vy jste tady?" zvedla jsem k němu oči.

Přistihla jsem ho, jak se na mě divá. Potěšilo mě to, ale také mě to rozhodilo.

,,je na hotelu, ale v úterý už půjde na byt. My zítra ráno odletíme a přiletíme v pátek i s jeho věcmi. Pak už tu budeme na trvalo" pokrčil rameny.

Přišlo mi to až nereálné. Vážně se to dělo. Stěhovali se sem. Za mnou. Mohla jsem je vidět každičký den.

Jen jsem mu na to kývla a věnovala pozornost surovinám v mých rukách.

Podle toho, co měli na lince jsem netušila co chtěli dělat. Nic k sobě nesedělo.

,,já se radši půjdu obléct a vymyslím něco k snídani" povzdechla jsem si nakonec.

,,mně to nevadí" zašklebil se Jackson. Cítila jsem, jak se mi hrne krev do tváří.

Takhle vtipkoval jen když u toho nebyl Matt. Asi nechtěl riskovat, že by nás znovu podezříval.

,,blbečku" plácla jsem ho po paži a radši co nejrychleji odešla, aby nemohl dál kecat.

Matty byl rozvalený na mé posteli a spal. Byl přikrytý jen do půlky těla, takže jsem se mohla kochat pohledem na něj.

Zvedl hlavu, jako kdyby vycítil můj pohled a usmál se. Vylezla jsem k němu na postel a políbila ho.

Byla jsem na všech čtyřech, takže mu nedělalo problém mě shodit vedle něj a obejmout mě kolem pasu.

,,Matte pusť mě. Musím jít udělat snídani. Šla jsem se sem jen obléct" zasmála jsem se.

On zavrčel, sundal ruku a já se mohla zvednout. Vzala jsem si ze země kraťasy, které mi sundal a oblékla si je.

Naposledy jsem ho políbila na tvář a šla zpátky do kuchyně, kde byli oba kluci.

Společně jsme udělali snídani, která se dala jíst a přišli na ni i mamka s Alaricem.

Jen se najedli a šli si lehnout. Ani mi neřekli, kde byli, jak byli unavení. Asi moc nespali.

Celý den jsme byli všichni spolu a připojila se k nám i Ruby, ale Ellie odmítla.

Prý nechtěla Tylera ani vidět, ale on si z toho nic nedělal a říkal, že je i rád, že už se s ní nebaví.

Nelíbilo se mi, že se nemají rádi, ale byli to jejich vztahy, ne moje, takže jsem to radši neřešila.

Nový začátek 2✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat