Domů jsem s klukama přišla vysmátá. Matt musel domů, takže s námi nebyl, ale slíbil, že nás ráno vyzvedne a odveze na letiště a mě do školy.
Všichni jsme se zarazili, když jsme přišli do kuchyně, kde byla mamka i Alaric.
Mamka vypadala hrozně naštvaně a měla založené ruce na hrudi. Vůbec se mi to nelíbilo.
Spustila ruce podél těla, vzala něco ze stolu a zvedla to mezi prsty. Sakra, sakra, sakra!
Držela v nich stříbrný balíček od ochrany. Cítila jsem, jak se mi do tváří hrne krev.
Kluci se vedle mě začali nekontrolovatelně smát, ale já měla chuť se propadnout do země.
,,pojďte kluci, necháme je tu samotné" zvedl se Alaric, vzal tři piva a všichni odešli.
Musela jsem mamce čelit sama a tváří v tvář. Nevěděla jsem, co ji mám říct.
Sice jsme spolu měly dobrý vztah, ten nejlepší, ale ještě jsem ji neřekla, že jsem začala spát s Mattem.
Ona si stále myslela, že jsem panna, ale to už jsem od základky nebyla, kvůli Michalovi a Samuelovi.
Nikdy jsem ji to neřekla a ani jsem to neměla v plánu. To bych si radši hrála na to, že mě odpanil Matt.
,,kdy jsi mi chtěla říct, že spolu spíte? To jsem se to musela dozvědět z tvého odpadkového koše?" ona se mi hrabala v koši?
Nikdy mi koš nevynášela a najednou se rozhodla, že mi ho uklidí? Zrovna když tam bylo tohle?
,,promiň mami. Není to tak dlouho" sklonila jsem potupeně hlavu. Styděla jsem se.
,Není to tak dlouho' je v překladu šest měsíců a dva dny přesněji, ale to ona nemusela vědět.
Naštvalo by ji to ještě víc a už takhle byla vytočená ažaž. On si povzdechla a hodila obal do koše.
Otočila se ke mně zpátky a vtáhla si mě do objetí, které jsem ji s úlevou opětovala.
Nedokázala jsem si představit, jak bych s ní urovnávala to, že jsem ji neřekla, že už jsem s někým spala.
Bylo to citlivé téma, kterému jsem se vyhýbala schválně, aby nedošlo k něčemu takovému.
S mamkou jsme byly v pohodě, takže jsme mohly jít za ostatními, ale ona s Alaricem hned odešla spát, takže jsem s klukama zůstala sama.
Měli narážky a smáli se mi, že jsem to musela podstoupit kvůli tomu, že se nedávám pozor, co kde mám.
Jejich rodičům byl jedno jejich soukromý a sexuální život, takže nemohli pochopit jaké to je mít takový výslech.
,,aspoň to vzala dobře. I když ses o půl roku opozdila s tím ji to říct" zašklebil se na mě Tyler.
Poprvé jsem s Matthewem spala, když u nás byli kluci a Tyler nás přišel vzbudit, takže mu to došlo.
Na jednu stranu jsem byla ráda, že jsem se díky němu vyhnula trapné konverzaci po tom, ale nemusel to vědět první zrovna on.
,,fakt vtipné. Víš jak mi bylo trapně?" uhodila jsem ho ze srandy do ramene.
On mi hodil ruku přes krk a přitáhl si mě k sobě na hruď, přičemž se smál. Nemohl to vědět.
On tohle nikdy nezažil. Nemusel čelit otázkám. Jeho otci to bylo jedno a mamka prý byla pořád pryč.
Pamatovala jsem si, jak Austin říkal, že je jeho mamka super, ale vztah mezi ní a Tylerem prý ochladl.
Ani Tyler a ani Jackson nevypadali na to, že litují toho, že se sem stěhují a věřila jsem v to, že toho nelituje ani Austin.
Ošila jsem se, když jsem jen pomyslela na Austina. Vypadal ztrápeně, když mě viděl...
Bylo mi líto, jestli to bylo kvůli mně a kvůli tomu, co se stalo, ale to on se zachoval jako blbec.
Já jsem za nic nemohla. Všechno zkazil on a já se kvůli tomu nemusela cítit provinile.
,,na co myslíš?" pohladil mě po paži Jackson, když Tyler odešel do koupelny.
Otočila jsem k němu hlavu a pousmála se. Chyběla mi jeho starostlivost v hlase.
Ani když jsme spolu volali jsem necítila to přátelství, jaké jsem chtěla. Teď jsem ho konečně měla u sebe.
Nedokázala jsem ani vyjádřit, jak moc jsem byla šťastná. On, Tyler a holky pro mě byli jako rodina.
I když jsme se nevídali často, tak mi byli všichni blízko k srdci. Nedala bych bez nich ani ránu.
Jen díky nim jsem přežila tu chvíli, co jsem byla na střední. Nebýt jich, tak jsem vzala nohy na ramena už dávno.
Podporovali mě, ať se dělo cokoliv. Neodkopli mě ani když se dozvěděli o tom, že je můj otec okrádal.
Zůstali se mnou i přesto, že to jejich rodiny neschvalovali. Oni si stáli za tím, že já nemůžu za to, co dělal táta a Noah.
,,jen jsem ráda, že jsme konečně spolu a budeme se vídat častěji" odhodila jsem mu pramínek vlasů z obličeje.
On si sedl blíž k sobě, dal mi ruku kolem pasu a přitáhl si mě do objetí. Přinutilo mě to k úsměvu.
Chyběly mi chvilky strávené jen s ním. Vždycky jezdil minimálně s Tylerem, takže jsme neměli moc čas jen pro sebe.
Jen on věděl každý detail z mého života. Říkala jsem mu úplně všechno. Úplně.
Nikdy mi nebylo trapně. I když jsme spolu chodili, tak nám nevadilo si říkat důvěrné věci.
Možná díky tomu jsme k sobě byli upřímní a měli v sobě důvěru. Dokázali jsme se bavit o čemkoliv.
,,už ti nikdy nedám pokoj" zasmál se a políbil mě na tvář. Ani bych tě nenechala.
Jackson si stoupl a nastavil mi ruku, za kterou jsem ho vzala a postavila se před něj.
Zvedla jsem oči k jeho obličeji, ale hned jsem je zase sklopila. Cítila jsem, jak rudnu.
Byli jsme u sebe tak blízko, že se naše hrudi dotýkaly. Najednou jsem byla nějaká stydlivá.
Jackson mě vzal za bradu a zvedl mi hlavu, takže jsem se mu musela dívat do očí. Tohle bych neměla dělat.