8.

233 11 2
                                    

          ,,měli bychom jít spát" odstoupila jsem od něj a odtrhla pohled z jeho očí. Bylo mi trapně.

          Nechybělo hodně a políbili bychom se. Nemohla jsem to dopustit. Nezradila bych takhle Matta.

          Jackson kývl, otočil se a rychle odešel. Nejspíš myslel na to, na co já. Proboha.

          Projela jsem si rukou vlasy a radši si zalezla k sobě do pokoje, kde jsem si vzala věci a šla do koupelny.

          Chtěla jsem se uvolnit aspoň pomocí teplé sprchy. Chtěla jsem se tím trochu zrelaxovat.

          Nelíbilo se mi, že k sobě máme s Jacksonem blízko takhle. Bylo to na mě až moc intimní.

          Byla jsem ráda, že mi bude na blizku, ale taky mě děsila představa, co bude dál.

          Co když spolu budeme trávit hodně času a stane se něco, co bych si nikdy neodpustila?

          Celá jsem se oklepala. Nikdy jsem nechtěla Mattovi ublížit a už vůbec jsem ho nechtěla podvést.

          ,,Nathali spíš?" zašeptal Tyler v mém pokoji. Otočila jsem se čelem ke dveřím.

          Ani jsme nevěděla jak dlouho jsem jen tak ležela v posteli a přemýšlela o Jacksonovi a o tom co se nesmí stát.

          ,,nespím, přemýšlím" sedla jsem si a udělal jsem mu místo, když si sedl vedle mě.

          On chvíli mlčel a jen se díval na své propletené prsty, které měl položené v klíně.

          Rozhodilo mě to. Proč ke mně chodil v noci a nic po mně nechtěl? To už nechtěl spát s Jacksonem v jednom pokoji?

          ,,viděl jsem vás. V tom obýváku. Vidím, jak se na sebe díváte. Buď si to přiznejte, nebo na sebe nebuďte tak fixovaní a zapomeňte na to, že mezi sebou budete mít něco víc" sakra.

          Nechtěla jsem, aby pojal podezření, že se děje něco víc. Sama jsem se tomu bránila.

          ,,mluvil jsem o tom i s Jacksonem. Respektuje, že jsi s Mattem, ale dělá si naděje. Nathali, prosím, nedávejte si je, když se tím pak nechcete užírat" proboha.

          Nechtěla jsem ublížit ani jednomu, ale taky jsem nechtěla dělat Jacksonovi plané naděje.

          Bylo pár chvil, kdy jsem zapomněla na Matta, ale pak se ozvalo mé černé svědomí.

          Bylo mi Jacksona líto. Nejspíš si stále myslel, že se dáme dohromady, ale to nepřipadalo v úvahu.

          ,,nechtěla jsem mu dělat naděje, vážně ne. Ale někdy do toho prostě spadnu a připomenou se mi ty staré časy" sklonila jsem potupeně hlavu.

          Udělalo se mi zle. Zle ze sebe. Z toho, jak jsem byla blbá a tahala ho za nos.

          ,,já vím, Nathali. Oba se ale zbytečně trápíte. Měli byste si promluvit spolu a vyřešit to" pohladil mě po tváři, zvedl se z postele a šel ke dveřím.

          ,,děkuju ti, Tyi" vyhrkla jsem a zvedla k němu hlavu. On jen kývl a zmizel z mého pokoje.

          Padla jsem zády do postele a vydechla. Měla jsem hodně nad čím přemýšlet.

          Tyler mi nasadil brouka do hlavy. Musela jsem to nějak vyřešit a urovnat si to v hlavě.

          K Jacksonovi jsem nic necítila, už dlouho, ale skutečnost, že on si myslí, že se dáme dohromady, mě ranila.

          Dávala jsem mu důvody, aby si to myslel, to jsem popřít nemohla, ale že to bylo až tak vážné?

          Otočila jsem se na břicho a přidušeně zakřičela do polštáře. Bylo toho na mě nějak moc.

          Prvně Austin, pak jejich stěhování, přiznání mamce, že spím s Mattem a teď ten Jackson...

          Už mě unavovalo stále něco řešit. Furt se točily ty samé věci dokola, jen v jiném znění.

          V noci jsem moc dobře nespala, takže jsem ráno vypadala jako nějaký zombík.

          ,,ty vypadáš" přitáhl si mě k sobě Matt a políbil mě. Ironicky jsem se na něj zašklebila a pustila ho dál.

          Kluci zrovna snídali a mamka s Alaricem ještě spali. My museli vstávat v brzo, aby kluci mohli odletět.

          ,,jste nachystaní? Musím pak ještě hodit Nat do školy" prohodil ke klukům a opřel se rukama o ostrůvek.

          ,,nedáš si snídani?" kývla jsem ke stolu a přejela mu rukou přes záda, ale on zavrtěl hlavou.

          Objal mě rukou kolem boků a políbil mě na spánek. Přistihla jsem Jacksona, jak se na nás dívá.

          Začala jsem se cítit provinile, i když jsem neměla proč, takže jsem se radši odtáhla.

          Bylo mi ho líto. Po mém nočním rozhovoru s Tylerem jsem to viděla úplně jinak.

          ,,dneska Page nemusí do školky, tak se najím až s ní" pustil mě, ale nic si z mé odtažitosti nedělal.

          ,,máš dneska něco v plánu? Page a máma tě dlouho neviděly" jen jsem kývla hlavou a vzala si batoh, když se kluci zvedli.

          Byla bych z toho nadšená, kdybych nebyla tak unavená. Už jsem chtěla konec školy, abych mohla jít spát. A to ještě ani nezačala.

          Všichni čtyři jsme vystoupili, když Matt zastavil před letištěm a šli do vestibulu.

          Prvně jsem objala Tylera a pak se přesunula k Jacksonovi. Byla jsem z toho trochu nervózní.

          ,,mám tě rád, Nathali" zašeptal mi do vlasů a odtáhl se. Zahřálo mě to u srdce.

          Byla jsem přesvědčená o tom, že kdyby se mezi námi stalo cokoliv, tak se budeme mít i tak rádi.

          ,,já tebe" políbila jsem ho na tvář a stoupla si vedle Matta. Ten mi věnoval úsměv.

          Já jsem si nemohla přát nic víc. I když byl žárlivý, tak mě nechal, abych se objímala s jinýma. A líbala je na tvář.

          ,,uvidíme se v pátek" zasalutoval Tyler a oba se smíchem odešli. Matt mě vzal kolem ramen.

          Rozešli jsme se k autu, kam jsme nastoupili, ale Matt nevyjel. Chtěla jsem se ho zeptat co se děje, ale předběhl mě.

          ,,Nat co je s tebou? Dnesla jsi nějaká... divná. Už jen to, že ses ode mě odtáhla" smutně se na mě podíval.

          Strnula jsem a nezmohla se na jediné slovo. Myslela jsem, že to nechá být. Mám mu říct o Jacksonovi?

Nový začátek 2✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat