Epilog

287 14 18
                                    

Má neomezená volnost začala dokončením střední. Maturitu jsem zvládla levou zadní, jako Ruby, Liv a Loren.

S holkama jsme si našly dva byty hned vedle sebe a nedaleko kluků. Byla jsem šťastná, že u sebe mám celou partu.

S Ellie ani Mattem už jsem se nikdy nezačala znovu bavit a ani jim to nevydrželo dlouho.

Matt zkoušel, abych mu dala druhou šanci, ale to jsem odmítla. Už jsem to nechtěla prožívat znovu.

S Jacksonem jsme se nikdy dohromady nedali, ale věřila jsem, že naše pouto nám nikdy nikdo nevezme.

Našla jsem si práci v jednom nakladatelství, kde jsem také vydala svou první knihu.

Nikdy jsem na psaní nebyla, ale kousla jsem se, když pustili mého otce i bratra.

Byla to kriminálka o tom, co udělali, na jak dlouho je odsoudili, jak se dostali ven a jak se poškozený, Alaric, dal dohromady s mojí mamkou.

Nevěděla jsem, kde je ani otec, ani Noah a ani mě to nezajímalo. Už do mého života nepatřili.

Mamka si vzala Alarica pár měsíců po tom, co jsem se po maturitě odstěhovala.

Měla jsem všechno, co jsem chtěla. Měla jsem kamarády, skvělou mamku a dobrého otčíma.

Byla jsem šťastná, i když jsem si nikdy nemyslela, že budu. Prošla jsem si mnoha věcmi, ale vyšla jsem z toho jako královna.

Už mě nemohlo jen tak něco srazit na kolena. Znala jsem své hranice byly nasazeny dost vysoko.

Stala se ze mě vyrovnaná žena. Byla jsem tak trochu jako kopie mamky. Takže dokonalost sama.

Jediné, co mi chybělo v mém životě, bylo mé vlastní dítě, ale na to jsem měla ještě čas.

Žila jsem si svůj vlastní a osobní sen. I když to nezačalo nejlépe, tak to šlo podle mých představ. Zatím.

__________________________
Všem jen to nejlepší do roku 2021!❤️🥳 doufejme, že bude lepší než 2020🥺
děkuju těm, co dočetli až sem❤️
a hlavně děkuju za ty komentáře a votes 🌟 jsem za to moc vděčná ❤️

Nový začátek 2✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat