13.

212 10 0
                                    

,,kde máte Tylera?" zeptala jsem se hned, jak jsem je objala. Myslela jsem, že přijedou všichni.

Vypadalo to jako kdyby na něj úplně zapomněli. Chtěla jsem vidět hlavně jeho.

Byl pro mě hned na druhém místě ve zpovědnici. Jackson byl první, ale tomu jsem se bála se svěřit po tom, co mi řekl Tyler.

,,jel sem autem, aby ho tu měl a vzal i naše věci. Už by měl být doma" kývl někam za nás Jackson.

Stále jsem nevěděla, kde bydlí, takže jsem byla zvědavá, stejně jako holky.

Liv určitě musela být ráda, že se zbaví Austina a Loren že už o něm nebude slyšet od Diany.

Něco vždy prohodila o tom, že na něj stále myslí, i když to s ní Austin dávno skončil.

Bylo směšné, jak byla naivní. Nejspíš si myslela, že se k sobě vrátí, což už bylo nemožné.

Sice jsem Austina neměla ráda, ale přála jsem mu, že ze sebe shodil jedno břemeno a přestěhováním shodil i to druhé v podobě rodičů.

,,proboha" vydechla jsem společně s holkama, když jsme vešly do jejich bytu, který byl celý moderně zařízený.

Austina jsem nikde díky bohu neviděla, takže jsem byla v klidu, i když jsem měla vyražený dech.

,,kde jste to všechno vzali?" rozhlédla jsem se znovu po obýváku, když jsem objala Tylera, co k nám přišel.

Netušila jsem, že mají tak dobrý vkus. Vůbec na to nevypadali. Ani z velké dálky.

,,koupili" zasmál se Tyler, dal mi ruku kolem ramen a také se rozhlédl po obýváku.

Bylo na něm vidět, že je na to vážně pyšný. I když měl bohatého tátu, tak si vážil každé maličkosti.

To jsem na něm měla ráda. Choval se jako úplně normální, průměrně bohatý kluk.

,,kde jste na to vzali?" byty v Londýně byly až předražené. Myslela jsem, že budou mít sotva na nájem.

Hodněkrát jsem se v nich pletla, ale něco takového bylo dost pravděpodobné. I mamka se musela ohánět, aby všechno s Alaricem poplatili.

Říkala jsem ji, že si klidně najdu nějakou práci, ale zarazila mi to minimálně do doby, co budu na střední.

,,vybral jsem vysokoškolský fond. Domluvil jsem se tak s otcem. Buď stěhování nebo vysoká, na kterou jsem nikdy nechtěl, což on nevěděl, když se o mě nezajímal, takže jsme za vodou na nějaký čas" zazubil se na mě.

Očividně se tím netrápil a určitě byl rád, že mají nějaké peníze do začátku, když nikdo jiný neměl čím přispět.

Vsadila bych se, že nebýt Tylera, tak by se určitě nepřestěhovali, protože rodiče Austina byli...

Určitě byli rádi, že vypadne, čemuž jsem se vůbec nedivila a Jacksonův otec se vůbec nechoval jako otec.

Tady bych spíš vsadila na to, že je Jackson rád, že vypadne, ale to byli všichni.

Konečně si mohli žít své životy bez dozoru dospělých. Záviděla jsem jim, ale oni mohli mně závidět tak super mamku.

Každý jsme si měli co závidět, takže jsem to radši přešla. A taky mě někdo vyrušil z myšlenek.

Nový začátek 2✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat