Dallarına karların konduğu ağaçlar arada bir esen rüzgarın esintisi ile sallanmaya çalışıyordu fakat karların ağırlığı hareketlerini kısıtlıyordu. Esinti Alessi'yi de sallıyordu. Daha atik bir şekilde hareket etmek için Maya'nın ince montlarından birini giymişti ama içi titriyordu soğuktan. Yeni yıl gelirken bir çuval soğuğu da yanında getirmiş gibiydi. Her seferinde dışarda olduğu zaman hissettiği şeyi yine hissediyordu, Texas'ın sıcaklığını çok özlemişti.
Maya birden yanlarında belirince Alessi olduğu yerde zıpladı. Hala buna alışamamıştı, her seferinde bir anda çıkıp gelmesinden oldukça irkiliyordu. Niel'ın buna nasıl alıştığını bilmiyordu. Çok zaman geçirmeyecekti bu ikiliyle beraber ama zaman geçirecek olsaydı bile bu olaya asla alışamazdı.
"Bahçe kapısında iki adet var." dedi Maya fısıltıyla, gördüklerini anlatıyordu. "Ayrıca evin orada da iki tane. Her köşe kamera ile izleniyor tahmin ettiğimiz gibi ama arka tarafta kör bir nokta buldum. Ayrıca iyi bir yer çünkü evin arka kapısına yakın fakat arkada havuz olduğu için orada da belirli aralıklarla korumalar geziyor."
"O zaman havuza gidiyoruz. " dedi Alessi.
Niel uzanıp kolundan yakaladı ve onu durdurdu. "Gitmiyoruz. Kör noktadan içeri girebiliriz ama havuza kadar olan yolu kameralarda görünmeden aşamayız."
Maya bir anda "Kapıyı çalsak?" diye sorunca ikisi de ona yüzlerini buruşturarak baktı, Maya omuzlarını silkti. "Bilirsiniz, biri kapıyı çalar dikkat dağıtır. Filmlerde öyle oluyor."
Kafasını sağa sola sallıyordu Niel. "Kapıyı hiçbir zaman kameraları gözetleyen kişi açmaz."
"En azından kapı kamerasına odaklanır. Garip hareketler yaparsam izlemek ister belki."
Avucunu alnına vurdu Niel, bu iki kızın saçma planları onu çıldırtacaktı. O olmasa ikisi de çok geçmeden yakalanırdı. Bir eve öyle girilmeyeceğini herkesin bilmesi gerekiyordu.
Arka cebindeki telefonu titreyince rahatladı. Beklediği mesaj gelmişti, şimdi gerçek bir plan yapılabilirdi. Saçmalama olmadan, riskin daha az olduğu bir plan.
Telefonunda açtığı uygulamayı kızlara gösterdi, ikisi de anlamadıklarını belli eden ifade ile siyah ekrana bakıyordu. Niel gürültülü bir şekilde homurdandı, telefonu indirdi. Kızlar ne anlardı zaten böyle şeylerden?
"Herhengi bir ekipmanımız yok." dedi kızlara açıklamak için. "Bu yüzden bir arkadaşımdan rica ettim. Bu uygulama ile tüm kameraları etkisiz hale getiremesek bile birini halledebiliriz. Havuz kenarındaki kamerayı ekebilirsek eve gireriz. Sonrası kolay zaten."
Kızların ikisi de kafasını salladı aynı anda. Niel bu planın da mükemmel olmadığını biliyordu ama elinden geleni yapmaya çalışıyordu. Zamanında beraber çalıştığı arkadaşları ona küçük iyilikler yapıyordu, onların yardımı ile en azından bir planları vardı.
Niel Maya'ya döndü. "Sen burada kal. Kapıya gidebilirsin ama garip hareketler yapma. Bizim geldiğimizi anlamamaları lazım. Biz içeri gireceğiz, sonra hemen çıkacağız. Eğer on dakikadan uzun sürerse ya da bir şey duyarsan arabanın yerini biliyorsun, beklemeden kaç."
Maya ve Alessi birbirlerine bakıştı kısa bir süre. İkisi de kafalarını sallayarak birbirlerini onayladıklarında Alessi çoktan yürümeye başlayan Niel'ı takip etmeye başladı. Ağaçların arasında ilerlerken çok geçmeden havuz kısmına vardılar, Niel havuzun üstünde süzülen rüzgarların ona taşıdığı seslerden vardıklarını anlamıştı. Niel duraklayınca Alessi de anında durakladı.
"Korumaların geçiş süresini bilmeliyiz." dedi Niel Alessi'ye açıklamak için, Alessi çıt çıkarmadan söz dinliyordu. "Ben kontrol edeceğim. İkinci turlarından sonra içeri gireceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akuamarin ✔ #Winterfest2020
Science FictionWinterfest 2020 Bilim Kurgu kazanan hikayesidir. Wattys 2021 Bilim Kurgu Kazanan Hikayesi Mart ayının şans taşı sayılan akuamarin, karlı bir kış gecesinde değer kazanırken onu koruması gereken Alessi elinden geleni yapabilecek mi? Babasının kalıpla...