Teşekkür!

617 59 28
                                    

Hikayeme şans verip okuyan herkese binlerce kez teşekkür ederim. Akuamarin kitabım Winterfest 2020 yarışmasının Bilim Kurgu dalında kazanan oldu! Umutla, heyecanla başladığım ilk bilim kurgu hikayemin kazanmış olması benim için çok şey ifade ediyor. Benimle bu yolda ilerleyen, hikayeye sonradan dahil olan herkese çok teşekkür ederim.

Normalde hikayelerime uzun araştırmalar sonucu başlarım. İlk bölümü yayınlamadan önce isimler, olaylar ve kurgu hakkında araştırmalar yapar, bir kaç bölümü taslağa koyduktan sonra yayımlamaya başlarım fakat Akuamarin benim için bu yönden de farklı bir hikaye oldu. Kurgusu bir anda aklıma doldu, kişiler bir anda gözümde canlanıverdi. Haftalarca, aylarca araştırma yapmama gerek kalmadan bir anda ortaya çıkan bu hikaye beni memnun ettiği gibi okuyanları da memnun etmiş olacak ki yarışmayı kazandı :)

Aslında yazmak istediğim daha çok şey, sizinle paylaşmak istediğim daha çok an vardı bu kitap içinde fakat kelime sınırım vardı yarışma için. 25 bin olan kelime sınırının duvarına yaslandım ve 24 binden fazla kelime ile yarışmaya başvurdum. Genelde her zaman sınıra yaklaşır, hatta geçerim çünkü yazdıkça yazasım geliyor. 

Kelime sınırında olduğum için paylaşamadığım şeyleri özel bölüm olarak yayınlamak istiyorum bu nedenle bu hikayeme güzel kütüphanenizde yer verirseniz çok memnun olurum :) fakat söz veremiyorum çünkü şu anda gizem konulu bir kitap hakkında çalışmam var, biraz meşgulüm.

Üstelik Akuamarin gibi bir taşın daha hikayesini  yazmak istiyorum. Bu kitapta okuduğunuz gibi Akuamarin zihin ile, Ametist ruh ile, Kuartz ise iyileştirme gücü ile bağlantılı. Şu an aklımda yazmak için kesin bir doğal taş yok ama Akuamarin hikayesinden daha uzun soluklu bir doğal taş hikayesi yazmak gibi bir düşünce aklımda var. Belki de doğal taşlar ile ilgili bir seri bile yapabilirim ileride. 

Doğduğum ayın şans taşı sitrin, favori taşım ise sitrin ile beraber ametist. Ametistin aklımda bir hikayesi olduğu gibi kuartz taşı hakkında da bir hikaye var. Belki de sizi şaşırtır daha farklı bir taşın hikayesini anlatırım. Hikayesini okumak istediğiniz bir doğal taş var mı?

Daha ilgi çekici bir soru gelsin o zaman. Doğduğunuz aya göre doğal taşınız hangisi?

Doğal taşlara ilgisi olan biri olarak doğal taş hikayesi yazmak ve o hikaye ile çok sayıda takipçisi olan bir yarışmayı kazanmak benim için çok önemli bir şey. Gerçekten çok teşekkür ederim.

Umarım bu hikayeme şans verdiğiniz gibi profilimdeki diğer hikayelere de şans verirsiniz. Sizinle daha farklı hikayelerde, daha fazla zaman geçirmek isterim.

Sağlıcakla kalın,

Akuamarin ✔ #Winterfest2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin