Denver'deki başka bir apartman dairesinde koltukta oturuyorlardı hep beraber. Odaya ses kaynağı olan tek şey Niel'in aşırı gürültülü çiğneme sesleriydi. Maya alışkındı ama Alessi artık çıldırmak üzereydi. Sanki ağzına her lokma attığında Alessi'nin beyninin bir parçasını çiğniyordu. Bugün saatler geçmek bilmiyordu zaten, Niel çiğnemeye başladığında ise dakikalar geçmek bilmemeye başlamıştı.
Yarın sabah erken kalkacağından emindi, hatta tüm gece uyuyamayacaktı. Bir kaç saat sonra Denver Uluslararası Havalimanı'na süslü ve gösterişli bir uçak inecekti kolyesini ona doğru getiren. Alessi saniyeleri bile sayıyordu. Senatör pahalı bir akşam yemeği toplantısı için ayaklarına gelecekti ve böyle bir fırsatı kaçırmayacaktı. Otel odasından çıktığı an Alessi içeri girecekti. Planları basit ama iş görür gibi geliyordu kulağa. Tabi bir tek sorunları vardı, kolyenin otel odasında olup olmayacağını kimse bilmiyordu. Senatör'ün kolyeyi yanında taşıyor olma ihtimalini de göze alacaklardı, ikinci plana geçiş yapılacaktı.
Niel bir başka kocaman lokmayı ağzına attığında Alessi etrafına bakındı, kaçabileceği bir yer arıyordu. Şu an bulundukları ev Noel'i geçirdikleri ev kadar büyük değildi, daha küçüktü ve kaçıp kendini kurtaracağı alan kısıtlıydı. Bu büyük çiğneme seslerini arka odadan bile duyacağını biliyordu.
İki mutant bu evleri nereden buluyordu anlamamıştı hala. Neredeyse onunla aynı yaştaydılar ama kolaylıkla ev değiştirebiliyorlardı, Alessi için hemen gizlice bir doktor çağırabilmişlerdi. Alessi annesi ile aylarca başlarını sokacak, saklanacak bir yer aramıştı. Nasıl oluyordu bu kadar kolay ev bulmak?
"Bay Harrison kim?" diye sordu Alessi birden, Maya sürekli ondan bahsediyordu. Ev bulacakları zaman, planları üzerinde tekrar tekrar çalıştıkları zaman. Paranın kaynağı o olmalıydı. Alessi ayrıca bu soruyu sessiz odada ses kaynağı olması için de sormuştu, konuşurlarsa belki çiğneme sesleri beynini tırmalamazdı.
"Çok iyi biri." dedi Maya gülümserken. "Kendisi mutantlara yardım ediyor, parasını bunun için harcıyor. Beni bulduğunda yanına aldı hiç sorgulamadan, bana nasıl insan olacağımı öğretti. "
"Yani onun için çalışıyorsun?" diye sordu Alessi.
"Hayır, onun için hiç çalışmadım. İlk zamanlar yanındayken yardım ediyordum tabiki ona ama daha sonra Niel ile tanıştım. Niel onun için çalışıyordu fakat ayrılmaya karar verince ben de hayatımı yaşamak, daha önce adımımı atamadığım sokaklarda özgür gezebilmek için ayrıldım yanından. Hala bize yardım ediyor, yanımızda olmaya çalışıyor."
"Bir şey daha var." diye ortaya atıldı Niel, konuşmak için çiğnemesine ara verdiği için Alessi mutluydu artık.
"Senatör ile Bay Harrison eskiden çok iyi arkadaştı."
"Ne oldu aralarında?" diye sorsa da, Alessi Senatör'ün kötü biri olduğu için araları bozulduğunu anlayabiliyordu. Bay Harrison parasını hayat kurtarmak için harcarken Senatör onun kolyesini çalmıştı, annesini öldürmüştü. Birbirlerinden farklı iki insanmış gibi geliyordu kulağa.
"Tahmin edileceği gibi Senatör Brice farklı yöne gitmeyi tercih etti." dedi Maya onaylamıyor gibi kafasını sallarken. "Bay Harrison'ın anlattığına göre eskiden üç arkadaş beraber hayatta kalmaya çalışıyormuş. Üçü de mutantmış ve başkaları yokmuş hayatlarında, üçü birbirine destek oluyormuş. Para kazanmaya başlayınca kendileri gibi mutant olanlara yardım etmeye karar vermişler. Yıllar geçerken Senatör Brice'ın gözü kararmış, daha fazlasını istemeye başlamış. Daha fazla güç isterken arkadaşlarından ayrılmış ve yıllarca azaltmaya çalıştıkları mutant deneylerine tekrar başlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akuamarin ✔ #Winterfest2020
Ciencia FicciónWinterfest 2020 Bilim Kurgu kazanan hikayesidir. Wattys 2021 Bilim Kurgu Kazanan Hikayesi Mart ayının şans taşı sayılan akuamarin, karlı bir kış gecesinde değer kazanırken onu koruması gereken Alessi elinden geleni yapabilecek mi? Babasının kalıpla...