EGY PARK JIMIN TÖRTÉNET
❝ Kizárólag ketten vannak ébren a hajnali órákban; a vágyódó és a vágyott.❞
ᴀᴢ ᴏ̈ʀᴏ̈ᴋ ᴇ́ᴠsᴢᴀᴋᴏᴋ ᴛʀɪʟᴏ́ɢɪᴀ ᴍᴀ́sᴏᴅɪᴋ ᴋᴏ̈ᴛᴇᴛᴇ
WINTER DAY
A gyerekkori barátság mindig is egy érdekes kérdés volt. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen hosszú ideig tartó kapcsolat alatt teljes mértékben megismerik egymást a felek: kívülről, belülről. MiYoung és Jimin is így gondolták. Még azután is, hogy a hírnév miatt jelentősen megcsappant a találkozások száma. Szentül hitték, hogy a - viszonylag ritkán megeső - telefon beszélgetésre redukálódott kapcsolatuk ugyanolyan erős és sérthetetlen, mint azelőtt. Hogy ugyanannyira ismerik a másikat és tudják egymás minden gondolatát, hiszen semmit sem változtak. Hogy semmit sem hallgatnának el egymás elől és minden tökéletesen ugyanolyan, mint azelőtt.
A kérdés csak az volt, hogy egymást vagy önmagukat áltatták jobban?TARTALMAZ
Szívfájdalmat, töménytelen romantikát a legszívmelengetőbb barátokkal karöltve. Na és persze az előző kötetből megismert, imádnivaló kis apróságokat.ÍRÓI MEGJEGYZÉS
Köszöntök minden kedves Olvasót ezen a fagyos, mégis egészen túl fűtött utazáson! Leszögezném, hogy nem kötelező ismerni az előző történetet (Spring Day, Jeon Jeonggukkal), mert külön is megállják a helyüket. Ennek ellenére viszonylag sok utalás lesz benne, amihez jó ismerni. Ez a kis bevezető utólag került ide, így lehet néhány infó újra előkerül majd a kommentároknál. Sokat zagyváltam a részek végén, hoppá.
Mindenesetre nagyon boldog vagyok, hogy itt tudhatlak titeket, köszönöm a bizalmat és remélem tetszeni fog a történet! Kellemes olvasást!♡
COPYRIGHT
© teliejszaka 2020
Eternal Seasons Trilogy
All rights reserved
YOU ARE READING
Winter Day ✓
FanfictionA gyerekkori barátság mindig is egy érdekes kérdés volt. Azt gondolná az ember, hogy egy ilyen hosszú ideig tartó kapcsolat alatt teljes mértékben megismerik egymást a felek: kívülről, belülről. MiYoung és Jimin is így gondolták. Még azután is, hogy...