,,Severusi, byl bych rád, kdybys se stal novým ředitelem ty." Oznámil mu Harry, když se k němu vrátil.
,,Harry moc si toho vážím, ale nechci se vzdát učení, i když občas ty tupohlavce nemůžu vystát. Myslím, že Minerva by byla také skvělou ředitelkou."
,,A kdo řekl, že ředitel nesmí vyučovat?" opáčil s úsměvem Harry.
,,Ale co bude se zmijozelskou kolejí?"
,,Převezme ji opět Křiklan."
,,Tak dobrá přesvědčil jsi mě." Usmál se Severus.
,,Přátelé, bude vám vadit, když tu změnu v ředitelně hned oznámíme učitelskému sboru?" zeptal se Harry zakladatelů.
,,Ale vůbec ne, myslím že jim, by jsme měli říct skutečný důvod, proč Brumbál odstoupil. Samozřejmě mám na mysli jen ten útok a ne tvou skutečnou identitu." Řekl Sal.
,,Ano, mám stejný pocit." Přisvědčil Godrik. Helga s Rowen přikývli. Harry pomocí letaxové sítě poslal dopisy celému učitelskému sboru a madam Pomfreyové, aby se okamžitě dostavili do ředitelny. Pak se vrátil k Severusovi a sedl si vedle něj. Zahleděl se do těch černých, onyxových očích, uhnul pohledem.
,,Severusi, pochopím, pokud to budeš chtít ukonči. Já, nemohl jsem ti říct, kdo doopravdy jsem a pochopím když..." dál se nedostal, protože byl umlčen Severusovým jazykem. Spokojeně zavrněl a polibek mu opětovat.
,,Stačí ti to jako odpověď?"
,,No nejsem si jistý." Usmál se Harry a opět jej políbil.
,,Myslím si, že jako ředitel, budu muset pozměnit školní řád. Nejsem si jistý, jestli můžou studenti svádět profesory."
,,O to nemusíš mít starost Severusi. Nic, co by váš vztah zakazovalo tam není. Godrik byl mým žákem a tak díky nám tam nic takového není." Usmál se Sal.
,,Takže proto máš to tetování. Takhle jste spojili svou moc." Došlo najednou Severusovi a s obavami podíval na své předloktí, kde bylo pod látkou schované znamení zla.
,,Ano, ale nemusíš mít strach Severusi. Jde o dnes již zapomenutý rituál a není to stejné jako znamení zla. Aby spolu dva lidé mohli spojit magii, musejí být přáteli a naplno si důvěřovat a Voldemort nikdy nikomu nevěřil." Harry se usmál. Pak si ještě povídali o jeho výcviku a prstenu iluze, než přišli první profesoři.
První přišla Minerva a s tázavým výrazem si prohlížela Lorda, který byl usazen na pohovce se Severusem. Samozřejmě moc dobře věděla, že ten mladý muž je tím Lordem, o kterém mluví celá kouzelnická Anglie. Harry jí pouze odvětil, že vše vysvětlí, až dorazí i ostatní. Následně dorazila Popy, Kratiknot a Křiklan, který učil nižší ročníky lektvary. Následovala Trelawneyová, Hagrid, Binns a Prýtová. Harry se zvedl a promluvil ke všem v místnosti.
,,Dnešního večera, jsem zbavil Albuse Brumbála postu ředitele Bradavic. Jako jeho nástupce jsem ustanovil Severuse Snapea, který bude ale i nadále vyučovat." Oznámil Harry. Všichni zalapali po dechu. První se vzpamatovala Minerva,
,,Je mi to líto Lorde, ale obávám se, že na toto nemáte právo. Vůbec už nechápu, co vás k tomu vedlo, Albus byl dobrý člověk a tohle prostě nemůžete." Naštvala se McGonagallová. Albus byl její přítel už mnoho let a jejich přátelství bylo dobré, nikdy nepoznala tak hodného a mírumilovného člověka. Co si ten Lord o sobě vůbec myslí?
,,Má na to všechna práva paní profesorko, jakožto náš dědic a Lord z Bradavic." Oznámil jim Godrik. Všichni profesoři si vůbec nevšimli, že portréty zakladatelů nejsou prázdné. Jejich překvapené tváře kmitali z Harryho na zakladatelé a zase zpět.
ČTEŠ
Lord z Bradavic
FanficChlapec-který-přežil, ano, přesně takto ho nazývali. Jenže z chlapce vyrostl mladý muž, který měl podle věštby porazit jednoho z nejobávanějších černokněžníků všech dob. Ale jak by asi mohl? Vždyť čím se lišil od svých spolužáků krom jizvy a nešťast...