,,To se člověk, ani jeden den, nemůže prospat!" Harry byl pěkně, nevrlí, že ho zakladatelé vzbudili. Cítil, jak se k němu tulí nějaké tělo. Otevřel oči a opravdu, kolem jeho pasu byla obtočená bledá paže, jednu dlouhou nohu, měl propletenou, s tou svou. I on Severuse objímal kolem ramen a tiskl si ho k sobě. Vůbec se mu vstát nechtělo. Chtěl si tuto situaci náležitě užít. Bohužel, nebylo mu přáno.
Opatrně, tak aby svého milého nevzbudil, vyklouzl z obětí a oblékl si župan. Potichu se vydal do pracovny, kde ho už čekali zakladatelé.
,,Harry je tu jistá záležitost, kterou musíš dnes, co nejdříve vyřešit." Začala Helga.
,,Vždy, když byl jmenován nový ředitel, museli jsme mu dát oficiální stvrzení, jakožto zakladatelé školy." Pokračovala Rowena.
,,Jenže, teď jsi naším dědicem, takže tato povinnost, přešla na tebe. Jde o oficiální potvrzení Severuse jakožto ředitele školy." Vysvětlil Godrik.
,,A jako také se neobejde bez svědků. Jenže já ještě nejsem oficiálně uznán jako Lord z Bradavic, takže nemůžu vykonávat právní moc." ¨
,,To je právě ten problém Harry. Bradavice, nemůžou být tak dlouho, bez ředitele. Takže se teď okamžitě musíš přemístit do Gringott banky a převzít titul a dědictví." Řekl Sal.
Harry vyčaroval Tempus a zašklebil se. ,,Mám na to půl hodiny." Na nic nečekal. Poprosil své přátelé, aby vše vysvětlili Severusovi a aby mu vyřídili, ať na něj počká. Převlékl se do formálního hábitu a přemístil se do Gringott banky.
,,Pane, nevím, jak jste se sem dostal, ale otevíráme až za hodinu. Okamžitě odejděte, nebo vás nechám vyvést." Řekl velice znuděným hlasem skřet.
,,Myslím, že to neuděláte." Řekl klidně Harry a natáhl obě ruce ke skřetovi, tak aby si mohl dobře prohlédnout, jeho prsteny. ,,Jsme tu, abych nabyl svého dědictví."
Skřetovi se zajiskřilo v očích a na někoho zavolal. Po chvíli přišel honosně oblečený, velmi starý skřet, pozorně si Harryho prohlížel a něco začal řešit s druhým skřetem.
,,Chtěl bych Vám oznámit, že na tuto schůzku mám maximálně půl hodiny." Řekl Harry.
,,Jistě Lorde, následujte mne." Pronesl starý skřet a vedl Harryho dále do pracoven banky. Harry se usadil a vyčkával. Za pár minut přišli dva skřeti, kteří se představili jako Gorrick, hlava bradavických trezorů a majetku a Malckebt, hlava osobních trezorů a majetku zakladatelů.
,,Dobré ráno Lorde, musím vás požádat o provedení pokrevního testu, abychom si ověřili, Vaši totožnost." Řekl Gorrick.
,,Jistě, očekával jsem to. Musím Vás ovšem požádat, aby jste o mé pravé totožnosti zatím na veřejnosti pomlčeli. Tato žádost, bude platit do doby, než bude Voldemort poražen."
,,Zajisté Lorde. Chápeme vaši žádost." Odsouhlasil Malckebt. Pak skřeti vytáhli lektvar a Harry musel přidat kapku své krve. Poté lektvar vylili na pergamen, který zobrazil, celý Harryho rodokmen a vedle pergamenu se objevila smlouva, která ho ustanovila dědicem zakladatelů."
,,Chcete si projít své trezory Lorde Pottere z Bradavic?" Harry se nad oslovením pousmál. Toto znění se mu moc líbilo.
,,Ne, možná příště. Je mi líto, ale potřebuji, ještě vyřídit jistou záležitost, která nepočká. Děkuji Vám za vaše služby."
,,Vůbec neděkujte Lorde. Je nám ctí." Oba skřeti se poklonili.
~~~~~
,,Zvládl jsi to rychleji, než jsem čekal." Harry se otočil a ve dveřích uviděl svého milence, jak se opírá o futra. Na sobě měl dobře padnoucí, černé kalhoty. Nedbale zapnutou bílou košili, která dokonale vykreslovala tu opojnou postavu a jeho vlasy byly čerstvě umyté a nadýchané.
Harry si tu podívanou pořádně prohlédl. Rychlím krokem přešel k Severusovi a divoce ho políbil a srazil na postel. Klekl si nad něj a vášnivě ho líbal. Jejich jazyky tančili smyslný tanec a oba si ten pocit užívali. Harry cítil, jak mu po zádech putují ruce a jedna se dokonce zastavila na jeho zadku a lehce stiskla. Harry do polibku zavzdychla. Velmi neradi se od sebe oddálili.
,,Je mi líto, že jsem tady ráno nebyl." Omluvil se Harry.
,,Proč se omlouváš? Musel jsi přeci zařídit ty úřednosti. Takže teď už jsi Lordem oficiálně?"
,,Ano. Jsem právně uznán jako Lord Harry James Potter z Bradavic a dědic zakladatelů." Zazubil se Harry.
,,Doufám, že ti nemusím říkat celým jménem Vaše Lordstvo." Severusovi na tváři hrálo pobavení.
,,Samozřejmě že ne, Severusi Tobiasi Snape, řediteli Bradavické školy čar a kouzel, Mistře lektvarů, profesore obrany proti černé magii a lektvarů." Ušklíbl se Harry.
,,Nehrajte si na drzouna Pottere, nemuselo by se vám to vyplatit." S tím Severus přetočil Harryho pod sebe a laškovně ho kousl do krk.
,,Bohužel Vám musím oznámit, Pane řediteli," Harry byl teď opět nahoře ,,že si na nic nehraju. Drzý jsem už od narození, ale myslím si, že s vaší pomocí, to půjde převychovat." Dořekl a opět svého profesora políbil.
,,Jen bych vám dvěma chtěl oznámit, že za patnáct minut začíná snídaně." Ozval se z pracovny Salazarův hlas. Harry naštvaně zamručel a slezl ze Severuse. Lektvarista vstal, dopl si košili a opět si oblékl pro sebe již typický, černý hábit.
Harry zkontroloval Velkou síň. Už tam byly všichni studenti a profesoři. Čekalo se jen na ně. Harry dal skřítkům příkaz, aby zatím neservírovali snídani, takže si mohl být jistý, výrazy svých spolužáků. Hlavně Ron mu to dá pěkně sežrat. Když byly oba připraveni, chytl Severuse za ruku a přemístili se k Velké síni. Věnoval mu poslední polibek.
Celá síň náhle ztichla, když se ozvalo klapání bot. Všichni jen oněměle zírali, když do síně vkročil Lord spolu se Snapeem. Bok po boku procházeli naprosto tichou síní. Harry došel až k řečnickému pultu a Severus pokračoval na místo ředitele. Když k němu došel, studentům spadla brada až k zemi.
,,Včera večer, Albus Brumbál napadl jednoho ze studentů a pokoušel se ho zpovídat pomocí Veritaséra. Také chtěl napadnout a zabít jednoho z profesorů. Za jeho zločiny, jsem ho zbavil magie a navždy vyhostil z Bradavic. Za jeho nástupce, jsem ustanovil profesora, Severuse Snapea, který je nyní novým ředitelem Bradavic. Zmijozelskou kolej převezme profesor Křiklan. Nemusíte mít ovšem strach, pan ředitel Snape bude i nadále vyučovat." Harry celou dobu pozoroval všechny v síni. Z nového ředitele nebyly moc nadšení, snad až na zmijozelskou kolej. Otočil se k profesorskému stolu.
,,Musím požádat všechny profesory, aby tu po snídani zůstali." S tím se otočil, jediným lusknutím prsty se na stolech objevilo jídlo a Harry rázným krokem vyšel ze síně.
Mám pro Vás trochu nemilou zprávu. Jak jistě víte, na středních školách nastal rotační systém výuky. To znamená, že zítra odjíždím na intr a nevím, jak to bude s připojením na internet. Takže mě prosím omluvte, kdyby teď přes týden nevycházely nové kapitoly. Samozřejmě, že psát budu a vše začnu přidávat, hned jak se vrátím ke spolehlivé Wifi.
lou
ČTEŠ
Lord z Bradavic
FanficChlapec-který-přežil, ano, přesně takto ho nazývali. Jenže z chlapce vyrostl mladý muž, který měl podle věštby porazit jednoho z nejobávanějších černokněžníků všech dob. Ale jak by asi mohl? Vždyť čím se lišil od svých spolužáků krom jizvy a nešťast...