11

316 17 3
                                    

Около 14:30 Маура бутна леко рамото на Найл и той се събуди.

        - Целият ден ли мислиш да спиш? - попита го жената.

Найл се огледа наоколо, като търсеше Лиз, но нея я нямаше.

        - За разлика от теб, момичето реши да ми помогне. - добави жената като видя погледа на Найл.- Е, идваш ли? 

        - Мхм..- измънка момчето и стана от земята. 

Двамата с Лиз бяха играли фифа и по едно време тя облегна глава на рамото му и заспа. Не след дълго той също се унесе. Сега Лиз беше в кухнята. Косата й беше вързана, но от двете страни на лицето й имаше 2 кичура коса. 

        - Какво става тук? - попита Найл.        

         - С Маура направихме обяд.- отговори Лиз. 

        - Лиз направи дъблинско кади, което трябва да призная, ухае чудесно. - усмихна се Маура.

        - А майка ти направи картофени питки. 

        - Не знаех, че можеш да готвиш. - обърна се Найл към Лиз.

        - Не е голяма работа..- сви рамене момичето. - Е, ще ядем ли?

   След половин час Найл се отпусна на стола и си пое дълбоко въздух.

        - Може да се дължи на факта, че последните 2 дни ядохме само пица... но тва кади беше страхотно.- каза той.

         - А може просто, защото Лиз готви добре. - подхвърли Маура.

        - Да, така е....отивам да си легна, за да ми спадне храната. - каза момчето и стана от стола.

        - Ти шегуваш ли се? - засмя се Лиз. - Та ти току що стана. 

        - Е и ? - сви рамене Найл.

        - Няма да спиш.- каза Лиз.- Ще направим нещо полезно....Ще махнем катерицата от стаята с готиния прозорец. 

        - Таванното помещение? - попита Маура. 

        - Да де, таванното помещение. - поправи се Лиз и стана.

        - Вие отивайте - каза Маура. - Аз ще оправя тук и ще отида до Лондон за малко.

Лиз и Найл се качиха на тавана и започнаха да се оглеждат. 

        - Мислиш ли, че ни наблюдава отнякъде? - попита Найл.

        - Много е вероятно.  - отвърна Лиз. - Всъщност може се крие и да чака удобен момент да нападне.- и в този момент момичето стисна с нокти рамото на Найл и той извика. 

The Story Of Our LifeМесто, где живут истории. Откройте их для себя