6

356 21 0
                                    

Беше 14:45, когато Лиз и Найл влязоха в къщата. На първият етаж имаше голяма всекидневна и вляво от нея беше кухнята. Всекидневната беше голяма, имаше голям бял диван по средата й, а пред него ниска, дървена маса. Пред масата и дивана имаше тухлена камина. По стените имаше много снимки и картини. Имаше и доста рафтове с книги и дискове.

- Добре дошла. - каза Найл, докато заключваше вратата.

- Тук е страхотно. - каза Лиз докато сваляше черното си яке и оглеждаше стаята.

Найл се усмихна, взе якето й и го закачи до вратата.

- Хайде.- каза той и я хвана за ръката. - Ще те разведа наоколо.

Първо отидоха в кухнята, която беше точно до всекидневната. Кухнята беше сравнително малка. Имаше хладилник, печка и шкафове, наредени един до друг като плот. По средата на помещението имаше малка маса с четири стола около нея. Двамата излезнаха от кухнята и се върнаха във всекидневната. В дъното й имаше стълбище, което водеше към втория етаж. Като се качиха по стълбите, Найл и Лиз се озоваха в къс коридор, от двете страни на който имаше общо четири стаи. Първата стая беше стаята, в която отсяда майката или бащата на Найл, когато идва да го вижда. Втората стая беше за брат му Грег, третата стая беше банята. Последната стая, в дъното на коридора беше стаята на Найл. Тя беше доста малка. Имаше малко бюро и легло, срещу което имаше телевизор и конзола за видеоигри.

- Предлагам да поседим малко тук. - предложи Найл и Лиз кимна. - Какво предпочиташ да правим първо... Да гледаме филм или да играем игри.

- О, първо да играем. - каза решително Лиз и направо седна на земята, като се облегна на леглото.

Найл включи телевизора и играта, взе двата джойстика и седна отляво до Лиз. Двамата решиха първо да поиграят FIFA 09.

- Е, какъв ще е залогът? - попита Найл, докато двамата с Лиз си избираха отбори.

- Защо трябва да има залог?- отвърна с въпрос Лиз.

- За да е по- интересно. - каза Найл сякаш беше очевидно.

- Добре, тогава ти избери.- повдигна рамене Лиз.

- Няма да поръчваме пица, а който загуби ще я направи. - предложи Найл.

- Не ти ли омръзна от пица... Преди няколко часа ядохме. - засмя се Лиз.

The Story Of Our LifeWhere stories live. Discover now