- 10,65. - каза жената зад касата в магазина.
Лиз извади портмонето си и плати.
Докато ходеше към апартамента телефонът й звънна. Беше човек, който не беше чувала от много време. Тя се усмихна и вдигна.
- Хей, как се сети за мен?- попита Лиз.
- Еми лесно.- каза Пери от другата страна.- След като ти не се сети.
- Пери съжалявам.- започна да се извинява Лиз.- Просто с цялото това преместване и новата работа...
- Стига бе..- прекъсна я със смях Пери.- Шегувам се. Но наистина искам да се видим.
- В Сидни ли си? - попита изненадано Лиз.
- Ъ... не.- каза Пери.- Но другата седмица с момичетата ще сме в Мелбърн. Мислех си, че ще можеш да дойдеш за няколко дни. Имаме доста за наваксване.
- Така е...- въздъхна Лиз.- Но не знам дали ще успея.
- Не ме интересува. Ще те чакам там.- каза Пери и затвори телефона.
* * *
Вратата се отвори с изскърцване.
"Трябва да я сменя"- помисли си Вики.
Майкъл седеше пред нея. Той беше малко по- висок от Вики. Косата му беше рошава и лилавото вече избледняваше.
- Влез.- каза след няколко секунди Вики и се дръпна от вратата.
Двамата седнаха на дивана във всекидневната.
- Добре виж..- започна Майкъл.- Малко съм объркан. Имам в предвид.. когато се целунахме ти каза, че нямаш приятел, смееше се и си мислех, че всичко е ок. Но ти звънях доста пъти и ти не вдигаше.... Та какво става?
Вики сведе поглед и се почеса по главата.
- Не е нищо сериозно.- каза тя.- Просто съм малко притеснена заради теста в университета, това е.
Майкъл я погледна, след това се приближи до нея, хвана ръката й и каза:
- Преди няколко месеца бях рус, но дори и тогава нямаше да се хвана на това.
Вики въздъхна и започна да говори много бързо.
- Ти си страхотен Майк, наистина, но просто досега всички с които съм излизала са били пълни тъпанари и сега, когато не знам... може да стане нещо между теб и мен, не знам какво да правя.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Story Of Our Life
FanficВъпреки всичко, накрая се случи точно това, което трябваше. Bulgarian Fanfiction.