Bevezező

427 8 0
                                    

Soha nem gondoltam volna hogy ez megtörténik velem de megtörtént és boldog vagyok miatta de kezdjük az elején.

Mia vagyok egy 12 éves általános sulis lány, most vagyok 7.-es szóval márcsak 1 év és ballagok jupi vagyis ezt gondolta mielőtt még nem szerettem bele a tanárnőmbe.

Egy nap ülök otthon a szobába esik az eső. Gondolkozok egy bizonyos dolgon amit az egyik barátnőm mondott Erika. [Figyi Mia feltűnt valami nekem, még régen mesélted hogy mindig Juli néni szerepel az álmodba és arra gondoltam hogy megkérdezem hogy nem-e vagy szerelmes belé?] nem vagyok baszki nem vagyok de akkor mért mért gondolok rá mindig és mért szerepel minden álmomba?

Másnap reggel oda jött hozzám Erika.
[Na elgondolkoztál azon amit mondtam?] Tch sajnos igen és attól félek hogy igazad van. [Mármint hogy szereted őt?] Igen mert másban soha nincs igazad haha. [Ez gonosz volt :(]

Mivel hétfő van ezért az utolsó előtti órám a tesi { most végre láthatom őt el se hiszem végre }
Sziasztok gyerekek álljatok be szépen tornasorba. { Olyan gyönyörű mint mindig és a hangja jaaaaaj istenem meg fogok bolondulni }
Mia figyelsz te rám eggyátalán?
Óh igen bocsánat bocsánat csak kicsit elkalandoztam.
:) éreztem, na de 10 perc futás mehet jobra át.

Futás után játszottunk és vége lett az órának ezen az órán nem történt semmi különös azon kívül hogy kínosan egymás szemébe néztünk.

Na háj igen ez a bevezető még a többi nap még durvább lessz szóval tessék felkészülni és bocsi ha majd sokszor használom a Tch szavat csak bele adtam az érzéseim.

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now