/Taehyung szemszög/
-Tehát akkor ma nem jössz haza.-Hunytam le íriszeim fülem mellett tartva a mobilom.
A fotózás alatt kaptam néhány perc szünetet, így felhívtam Jimint hogy elhívjam munka után moziba, mivel a múltkori elmaradt. De ez is. Nem hoztam fel a programot, csak egy egyszerű "Ma este ráérsz?" kérdéssel kezdtem, mire ő azt válaszolta hogy ma Kookkal lesz, illetve hogy későn végez.
-Nem biztos, hogy nem megyek haza, de tekintettel a hétvégére, Kook beszélgetni akar -egy halk sóhajtás a vonal végéről.- Vagyis én ajánlottam fel neki, hogy beszéljünk. Ne haragudj..
-Semmi gond.-Bár a hangom mosolygósan csengett, tekintetem éppen ellenkezője volt.-Akkor majd beszélünk, jó szórakozást.
-Ígérem, kárpótollak majd valahogy! -egy kínos kuncogás.- Jaj, bocsánat!
Valami üvöltözés hallatszott a vonal másik végéről, azonban a fiatal csak halkan kuncogott.
-Nem, én tényleg- Nézd, most le kell tennem. Ha végeztem, hívlak még Hyung! Szia! Ügyesen! -és kinyomta a telefont.
-Taehyung, ideje menni.-Hoseok hangja érte el hogy percek múltán végre elszakítsam tekintetem a sötét képernyőtől.
-Megyek.-Bólintottam enyhe fejrázás kíséretében hogy visszatérítsem magam a való világba.
Az óra már javában a délutánt ütötte, a fotós mégis ott tartott, mondván hogy nem elegek azok a képek amiket csináltunk. Nos, a páros fotózások mindig nehezek, senki sem mondta hogy a modellkedés könnyű. A hölgy akivel dolgozom, és dolgozni is fogok az elkövetkezendő pár napban, túlságosan kimért és válogatós. Nem mindegy neki milyen színűek a ruhák, a smink, a világítás és háttér. Van mikor nekem kell átöltöznöm mert mondjuk a nyakkendőm nem megy az ő színeihez, pedig aztán Jin kitesz magáért. Mondjuk, nem hiába egy elismert modell.
Ezzel a közös munkával biztos vagyok benne hogy én is feljebb lépek, és hogy komolyabban fognak venni a felettem álló munkatársaim, tekintve hogy eddig kevés barátra tettem szert. Legalábbis, kevesebbre mint rivális.
Amint beléptem a kamerák mögé, azaz a helyszínre ahol folyik a fotózás, azonnal elráncigált öltözni néhány nő aki Jin irányítása alatt állt.
-V, kérem ne haragudjon Rose kisasszony viselkedéséért.-Hyunwoo, Rose managere, heves gesztikulása során feljebb tolta szemüvegét, melyek kétszeresükre nagyították gyönyörű gesztenyebarna szemeit. A mély meghajlása során kezeit mellkasa elé, pontosabban az iratok elé tette nehogy kiessenek karjai közül azok.
-Ugyan, semmi probléma.-Biccentettem aprón, halványan elmosolyodva, hogy éreztessem vele nyugodtságom.
-Nagyon jól fest uram.-Pislogott fel rám szőke tincsei mögül, elismerően bólogatva. Aranyos volt.
-Köszönöm.-Kuncogtam meg pirosas arcát, mely gondolom a fedetlen mellkasom miatt vált olyanná. Az ingem első három gombja ki volt kapcsolva, a zakóm pedig úgy ölelte körbe testem. A kép kifejezetten a szexi hatást akarta kelteni.-Nos, ha megbocsátasz, én távozom.-Hajoltam meg aprón, ellépve mellette.
-R-rendben Hyung.-Kétszer is meghajolt mielőtt gyors léptekkel tovább állt volna.
"Bárcsak Jimin is itt lenne.."
Aprót sóhajtva akartam tincseim közé vezetni hosszú ujjaim, de hamar vissza is engedtem magam mellé karom, mivel Jin tuti megölt volna ha szét túrom a hajam.
A velem élő szőkeség Jungkookkal volt, én pedig féltékeny és tanácstalan voltam. Őszintén, nem akartam semmikor hogy Chim haza menjen, hisz annyira jó volt, hogy reggel mellette keltem. Az, hogy ölelhettem és láthattam minden oldalát, hogy jobban megismerhettem..Nehéz volt visszafognom magam, főleg amikor Baekhyun egyik nyomozói ismerőse segített néhány dologban. Először csak Kookot akartam leellenőrizni, de valahogy Jimin aktáira is sikerült szemet vetnem. Akkor azt kívántam bár ne lettem volna annyira pofátlan. De most, hogy vannak terveim, egyáltalán nem bánom, mert tudom hogy így Jimin az enyém lesz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-A színfalak mögött ~ 𝙑𝙈𝙞𝙣 𝙁𝙁𝘾-
Hayran KurguKét fiatal férfi. Mindketten elismert emberek, olyanok, akik ezreket tesznek boldoggá. Sok a közös bennük, mégis van valami, ami miatt annyira különböznek egymástól. Kettejük közös múltja valahogy új vízre sodorta őket, azonban a bonyodalmak, a tör...