TWENTY

210 22 22
                                    


"Wooyoung , şimdi konuşabilir miyiz?"

Az önceki olaydan sonra Wooyoung , hızla sahil evinden dışarıya çıkmıştı bu yüzden San ona yetişmek için hızlı adımlar atıyordu.

"Bunun zamanı olduğunu sanmıyorum."

Wooyoung yürümeye devam eder ama San sonunda ona yetişip kolundan tutar ve kendisine çevirir.

"Wooyoung..."

"Tamam , pekâlâ o zaman...hadi konuşalım."

Diğer çocuklardan uzaklaşarak bir banka otururlar.

"Bak San , ben-"

"Lütfen bana bir şans daha ver Wooyoung, söz veriyorum bir kez daha aynı hatayı yapmayacağım."

"San...sana karşı dürüst olmalıyım..."

"Ne?"
San , kafası karışmış bir halde sorar.
"Ne hakkında?"

"Gerçek şu ki...
Seninle tanışmadan önce bir başkasından hoşlanıyordum.  Sonra sen çıktın karşıma ve bir süre bana onu unutturdun , ama bir süre sonra birlikte olmamıza rağmen hâlâ ona karşı bir şeyler hissettiğimi fark ettim. Açıkçası bu his son zamanlarda daha da büyüdü."

Wooyoung,  konuşmasına devam etmeden önce derin bir iç çekti.

"Ve sana karşı dürüst olmadığım için çok üzgünüm. Özür dilerim."

"Kim o?"

"Ben-"

"Arkadaş grubumuzda biri mi?
Tanıdığımız birisi mi?"

"Üzgünüm San , ama bunu sana söyleyemem."

Wooyoung, yavaşca ayağa kalkar.

"Diğerlerinin yanına dönmeliyiz."

Wooyoung yeniden sahil evine dönerken, San arkasından kırgınlıkla ve öfkeyle bakar.





♡♡






San, eve girdiğinden beri Wooyoung ve diğerlerini yakın takibe alır.
Onun kimden hoşlandığını çözmek zorundadır. Evet, kendisi Wooyoung'u aldatarak büyük bir hata yaptığını biliyor ama  ya Wooyoung'un yaptığı? Birlikte oldukları sürece Wooyoung , San için hiçbir şey hissetmemişti ve buna rağmen birlikte olmaya devam etmişlerdi. Resmen kullanılmıştı !

"Jongho beni yere indir!"

Jongho, Wooyoung'u sırtına almıştı ve Wooyoung onun omuzlarını yavaşca yumruklayıp kendisini yere indirmesini söylerken aslında çok eğleniyordu.

"Onu bana ver."

Yunho ellerini havaya kaldırırken , Jongho sanki Wooyoung'u yere düşürecekmiş gibi sallanmaya başlar.

"Hey! Bana yardım edin!"

Hongjoong da Yunho'nun yanına gelerek birlikte Wooyoung'u , Jongho'nun ellerinden kurtarırlar.

"Siz hiç eğlenceli değilsiniz."

Jongho surat asarak söyler.

"Kim olabilir?"

San ise odanın köşesinde durarak dikkatle herkesi inceler.

"Hey beyler, biraz içmeye ne dersiniz?"

Mingi sorar.

"Hadi gidip içecek bir şeyler getirelim."

Yunho, Mingi'nin koluna girerek onu içecek bir şeyler almaya sürükler.





𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin