NİNE

357 36 33
                                    


" Seninle birlikte olmak istiyorum."
Yeosang cevaplar.
" Birlikte olabilir miyiz?"

" Tamam." Seonghwa söyler. " Ama ilişkimizi bir süre gizli tutabilir miyiz?
Herkesten gizli bir sır olarak?"

" Neden?" Yeosang sorar. " Popülerliğin yüzünden mi?"

" Hayır." Seonghwa hemen itiraz eder.
" Popülerliğim şu ana kadar benim için en önemsiz şey."

" Oh gerçekten mi?" Yeosang iç çeker.
" Popüleriten en önemsiz şey ise ,senin için önemli şeyin ne olduğunu merak ediyorum."

" Sen."

" Huh?" Yeosang şaşkınca bakar.

" Benim için önemli olan sensin Yeosang." Seonghwa gülümser.
" Sen artık benim erkek arkadaşımsın."

Yeosang domates gibi kızarır.
" Tamam. O zaman bir sır olarak saklayalım."

" Anlayışın için teşekkür ederim."
Seonghwa ona sarılır. Yeosang yalnızca gülümser. Seonghwa ile ilişkilerini bir sır olarak saklamak onu pek memnun etmez. Nihayet sevdiği adamla birlikte olduğu için sevinir ama erkeklerin ve kızların onun yalnız olduğunu sanması fikrinden hoşlanmaz. Yine de Seonghwa'nın bunu bir sır olarak saklama kararına saygı duyar.













♡♡














Yeosang;  Jongho,San ve Mingi ile birlikte dolabının yanında dururken Seonghwa onlara doğru yürür.

" Selam millet."

" Selam." San cevaplar.

" Peki,parti nasıldı?" Seonghwa onlara sorar.

" Aslında gerçekten eğlenceliydi."
Mingi,Yunho ile geçirdiği ateşli dakikaları hatırladığında başını sallayarak kendi kendine gülümser.
" Peki ya sen? O gece pek ortalıklarda değildin."

" Oh, oradaydım tabii ki." Seonghwa çekinerek söyler. " Çok kalabalık olduğu için beni fark etmemiş olabilirsin."

" Evet, sanırım öyle." Mingi, Seonghwa'nın o gün tam olarak nerede ve ne yaptığını bilmesine rağmen söyler.

" Ders başlamak üzere,hadi gidelim."
Jongho diğerlerine söyler.

" Hâlâ dolabımdan çıkarmam gereken şeyler var." Yeosang söyler.
"Siz gidin,ben size yetişirim."

" Pekâlâ." Mingi başını sallar ve Seonghwa hariç hepsi  sınıflarına gitmek için oradan uzaklaşır.

Seonghwa, Yeosang'a yaklaşır ve gözlerini ondan ayırmadan başını yanındaki dolabın üzerine yaslar.
" Hafta sonun nasıldı?"

" İyiydi." Yeosang cevaplar.
" Seninki nasıldı?"

" İyiydi ama seni özledim." Seonghwa çocuk gibi surat asar.

" Ben de .Ben de seni özledim."
Yeosang dolabını kapatır ve Seonghwa'ya bakar. Ona sarılmak ister ancak ilişkilerinin hâlâ bir sır olması buna engel olur.












♡♡














Dersleri bittiğinde Yeosang dışarı çıkar ve bir banka  oturarak Seonghwa'yı beklemeye başlar. Son dersi normalden biraz daha erken bittiği için henüz bahçede kimse yoktur.

" Oh bak,bu o ezik."
Yeosang, Jisung'un kendisine söylediğini duyar ama onu duymamış gibi yapar.

" Hey ! Onu görmezden gelmeyi bırak!"
Felix , Yeosang'ı oturduğu banktan ayağa kaldırır ve onu geriye iter.

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin