" Başkalarına karşı kaba davranmayı bırakabilir misin?"
Seonghwa, mağazadan çıkar çıkmaz Jiwon'a sordu."Ne yaptım ki?" Şaşkınca sordu."Sadece ona dayak yiyip yemediğini sordum, yüzündeki şeyin bir doğum lekesi olduğunu düşünmemiştim." Omzunu silkdi.
"O zaman en azından bir özür dileyebilirsin, değil mi?"
" Bu da ne?"
" Sen inanılmazsın."Seonghwa çantaları yere bırakır.
"Hey!Bunlar benim eşyalarım!" Jiwon hızla onları yerden alır.
"Benim paramla alınan eşyalar."
Seonghwa ekledi." Son zamanlarda cüzdanını çok sık unuttuğunu düşünmüyor musun?""Sana geri ödeyecektim." Jiwon gözlerini devirdi." Param yok değil."
" Belki de artık eşyalarını insanlara ödetmek yerine ara sıra kendi paranı kullanmalısın. Erkek arkadaşın olduğumdan beri ,erkek olan ben olduğum için hesabı benim ödememi bekliyorsun ama her zaman elbiselerini de ödemeli miyim?
Bundan gerçekten çok yoruldum.""Oh,sorun bu mu?"
"Hayır, asıl sorun insanlara zorbalık etmen ve her şeyin senin düşündüğün gibi olmasını istemen.Artık tamamen kardeşin gibisin.İlk başta onu reddetme sebebim buydu." Son cümleyi mırıldandı.
"Ne?"
"Hiçbir şey...ama acı çektiğim nokta... ayrılmalıyız."
"Hayır,beni dinle Seonghwa.Ben çok üzg-"
"Hayır." Seonghwa cümlesini kesti."Bunun değişmen için tek yol olduğunu düşünüyorum.Seninle ilgili yanlış olan çok fazla şey var."
Arkasını dönüp yürümeye başlamadan önce söyledi.♡ ♡
"Park Seonghwa ile Jung Jiwon ayrılmışlar."
Yeosang'ın tüm gün boyunca okulda duyduğu tek şey buydu.Zaten Park Seonghwa ile hiç şansı yoktu .Bu haberin tek iyi yanı şu ki Seonghwa artık o şeyle... çıkmıyordu.
Yeosang'ın telefonu çalmaya başlar ve bunun kız kardeşi Mina olduğunu görür.
"Evet Mina?"
"Şu anda dersin yok, değil mi?" Mina sordu."Lütfen bana bir iyilik yap."
"Nasıl bir iyilik?"
"Chani şu anda cevap vermiyor,bu yüzden soracağım tek erkek kardeşimsin.Lütfen sana makyaj yapmama izin ver."
"Neden arkadaşlarından birine sormuyorsun?"
"Hiçbiri şu anda mevcut değil.Lütfen ~"
"Pekâlâ,ama daha sonrasında bana kızarmış tavuk ısmarlamak zorundasın."
"Elbette"
♡ ♡
"Ne zamandan beri makyaj yapıyorsun?"
Wooyoung ve grubu Yeosang'ın öğle yemeğinde oturduğu masaya oturdular.
Jongho ve Mingi henüz gelmemişti."Korkunç görünüyor." Yunho güldü."Ama asıl soru... Sende kötü görünmeyenin ne olduğu?
"Herkes sussun, Seonghwa geliyor." Jisung fısıldadı.
Seonghwa tepsisini Yeosang'ın karşına yerleştirdi ve oturdu."Seni tekrar rahatsız mı ediyorlardı?"
"Belli ki hayır." Yunho söyledi." Neden onu rahatsız etmek için zamanımızı boşa harcayalım ki? Bize onu rahatsız etmeyi bırakmamızı söylediğinden beri ona bulaşmıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶
FanfictionOkulun en popüler çocuğu,okulun en az popüler çocuğu ile tanıştığında popülaritesini önemsemeyi bırakır. Kitabın orjinali için @ateezblueprint 💜 #1seongsang | 230521