ONE

1.2K 65 86
                                    


Okuldaki en popüler çocuklardan biri...
Bu Yeosang'ın hiç bir zaman olmadığı ve olamayacağı bir şey.

Okuldaki görünmez çocuklardan biri? Ne yazık ki bu da bir şey değil...
En azından okulda gerçekten görünmez olmayı dilerdi. Görünmez ve böylece okuldaki en popüler çocuklar onu göremez ve kontrol edemediği bir şey için onunla dalga geçmezlerdi ... Gay olduğu için.

En kötü yanı ise , bazı popüler çocuklar Park Seonghwa'yı sevdiğini düşünüyor. Okuldaki en popüler ve düz çocuğu...
Ancak Yeosang onu sevmiyor...                   

♡                                                       ♡

"Oh bak Seonghwa geliyor."      

Yeosang , arkasından duyduğu sesle hızla döndü. "Hey o inandı" arkasındaki grup gülmeye başladı...

"Ve ondan hoşlanmadığını söylemişti".Han Jisung gülerek söyledi.

"Zavallı Yeosangie benim düz arkadaşımı seviyor.  Onun bir kızla çıktığını unuttun mu yoksa? Yunho gülerek söylerken Yeosang sessiz kaldı ve başka bir tarafa döndü.

"Hey !Bize sırtını dönme". Yunho onu geri çevirdi. "Seninle konuşuyordum" ona bakarak söyledi.

"Ne istiyorsun? Yeosang sordu.

"Lanet olsun.Yunho bu eziğin seninle böyle konuşmasına izin verecek misin gerçekten?Felix sordu.

"Aslında hayır." Yunho Yeosang'ı geriye iteklerken söyledi.

"Benimle böyle konuşamazsın.Kim olduğunu sanıyorsun?"
Onu bir yerlere çarpana kadar geriye iteklemeye devam etti...ya da birilerine .

Yeosang yalnızca okulun popüler çocuklarından birine çarpmamayı diledi. Çünkü onlar buna asla sessiz kalmazlardı.

"Yine birilerini rahatsız mı ediyorsunuz?" Yeosang'ın sırtı onun göğüslerine değdiğinde arkasından bir ses duydu ."Siz çocuklar ne zaman duracaksınız?"

"Benimle dalga geçiyor olmalısın... Tanrım bu çok utanç verici" Yeosang kendi kendine söylendi.

Bekleyin bahsetmeyi unuttuğum bir şey;
Seonghwa okuldaki en popüler çocuk olabilir,ama o asla kimseyi incitmez...
En azından kasıtlı olarak kimseyi incitmez.Onu daha sevimli yapan,okuldaki en popüler çocuk yapan şey de bu. Okuldaki en popüler ikinci çocuk olan Jung Wooyoung'un tam tersi.

Yeosang bu düşüncelerde kaybolduğu için,Park Seonghwa'nın şimdi onun önünde durduğunu fark etmemişti.

"Sen iyi misin?"Park Seonghwa sorduğunda Yeosang konuşmayı unutmuş gibiydi. Yunho,Jisung ve Felix gülmeye başladılar.

"Sanırım dilini yuttu". Jisung söyledi.

"O sadece Seonghwa'ya çarpacağını hiç düşünmemişti".Yunho söyledi."Bir şekilde ona bir iyilik yaptım ve o hâlâ benim korkunç biri olduğumu mu söylüyor yani?" Yunho kalbine dokunurken ekledi.

"Kes şunu" Seonghwa onlara döndü."Size insanlara karşı iyi davranmanız gerektiğini söylemiştim."

Yeosang yardım edemedi ama kızardı. Seonghwa Yeosang'ı arkasına almıştı ve sanki bir kaç dakika önce onu rahatsız eden üç kişiden koruyor gibiydi.

Seonghwa ;Yunho,Felix ve Jisungla konuşmayı bitirdikten sonra Yeosang'a döndü.

"Eğer seni tekrar rahatsız ederlerse bana bildir lütfen.Onları iyi insanlara dönüştürmeye çalışıyorum ama henüz başarılı olamadım.Yani eğer seni yeniden rahatsız ederlerse bana söyle, tamam mı?"

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin