SEVEN

367 44 12
                                    


"Bir dakika,ne?"
Yeosang fısıldayarak bağırır. " Neden hiç
kimse bana partinin Seonghwa'nın evinde olacağını söylemedi?"

"Bildiğini sanıyorduk..." Jongho sessizce mırıldandı. "Üzgünüm...?"

"Gitmek zorundayım." Yeosang gitmek için arkasını döner ama Mingi onu durdur.

"Ah,hadi ama zaten buradayız. Ya Seonghwa seni giderken görürse?"

Yeosang, kapının yanında durup partiye gelen misafirleri karşılayan Seonghwa'ya bakar. Eve giren çok fazla kişi olduğu için onları henüz fark etmemişti.

"Tamam..." Yeosang sonunda pes ederek söyledi. "Ama eğer sıkılırsam o zaman giderim."

"Tamam tamam. Haydi gidelim." San kolunu Yeosang'ın omzuna atar ve parti evine doğru yürümeye başlarlar.
Önlerindeki insanlar eve girdiğinde, Seonghwa çocukları görür. Yeosang'ı fark ettiğinde ,ona küçük bir gülümseme vermeden önce birkaç saniye bakakalır.

"Hey millet.Geldiğiniz için teşekkürler, umarım partide eğlenirsiniz. Bir şeye ihtiyacınız olursa bana seslenin."

" Pekâlâ, teşekkürlerr."
Seonghwa kendisine teşekkür eden San'a bakmak için dönerken, San'ın elinin Yeosang'ın omzunun üzerinde olduğunu görünce gülümsemesi kaybolur.

"Peki,partinin tadını çıkarın." Seonghwa evine girmeden önce söyler.

"Onun nesi var? "
Jongho şaşkınca sorar." Arkamızda hâlâ misafirler var,neden onları da karşılamak yerine eve girdi ki?"

"Haydi, içeri girelim." Mingi önden içeriye girince diğerleri de onu takip etti.

İçeriye girdiklerinde Yeosang etrafına bakar. Seonghwa'nın okulun en popüler çocuğu olduğunu biliyordu ama açıkçası Parti'nin bu kadar kalabalık olmasını beklemiyordu.

" Oh bak kim burada." Wooyoung,Yunho ile onlara doğru yürürken söyler.

"Harika." Mingi, Yunho'yu görür görmez alaycı bir tavırla söyledi.

"Selam." Yunho utanarak söyler ve Mingi sadece gözlerini devirir.

"İçecek bir şeyler alacağım." Mingi mutfağa gitmeden önce arkadaşlarına söyler. Jongho da peşinden gider.

"Hey,San." Wooyoung San'ı gördüğü an heyecanla söyler.

"Hey." San sahte bir gülümsemeyle karşılık verir.

"Benimle birlikte bir şeyler içmek ister misin?"

"Hayır,ben içmiyorum."

"Sanırım bugün senin hakkında bir şey öğrendim." Wooyoung gülümsedi. San ise sadece uzaklaştı, büyük ihtimalle Mingi ve Jongho'yu arayacak.

"Oh ,selam Yeosang." Wooyoung yalnız kaldıklarında söyler.

" Ne zamandan beri benimle konuşuyorsun?" Yeosang şaşırarak sorar.

" Her zaman seninle konuşuyorum."

"Hayır,demek istediğim...ne zamandan beri benimle nazikçe konuşuyorsun?"

"Diğer insanlara, özellikle de gelecekteki erkek arkadaşımın arkadaşlarına karşı kibar olmaya başlamam gerektiğini anladım."

" Gelecekteki erkek arkadaşın?" Yeosang göğsünün üzerindn kollarını kavuşturarak sorar.

" San." Wooyoung başını sallar. "Bak..." İç çeker. " Bir anlaşma yapmaya ne dersin?"

"Ne anlaşması?"

"Eğer San ile çıkmama yardım edersen,ben de senin Seonghwa ile çıkmanı sağlarım."

"Ve bunu nasıl yapacaksın? Sen ve Seonghwa arkadaş bile değilsiniz. Ayrıca hiç anlaşamadığınızı duydum."

"Yunho onun arkadaşı. O sana yardım edebilir."

"Ama artık Seonghwa ile olmak istemiyorum."

"Ama neden? O yeniden yalnız ve senin onu sevdiğini düşünüyorum...?"

"Evet, ama o beni sevmiyor öyleyse ne anlamı var ki? O erkeklerden hoşlanmıyor bile."

" Bak... Eğer San ile olmama yardım edersen sana küçük bir sır verebilirim."

"Ne sırrı?"

"San ile çıkmama yardım edecek misin?
Eğer yardım edeceksen sana söylerim."

"Bu sırrın ne olduğuna bağlı..."

"Bunu duymaktan hoşlanacağına eminim. San konusunda bana yardım edecek misin?"

"Peki..." Yeosang merakına yenik düşerek kabullenir.

"Tamam,ama yukarı çıkalım ki kimse duymasın. İkisi de yukarı kata çıkıp bir odaya girince Wooyoung kapıyı kapatır.

"Tamam öyleyse... İlk olarak sana anlatacaklarımı hiç kimseye söylemeyeceğine dair söz vermelisin.
Bu biz henüz arkadaşken Seonghwa'nın bana söylediği bir sır. Biliyorum aslında bunu sana söylememeliyim ama San konusunda ciddiyim ve yardımına ihtiyacım var." Wooyoung iç çekerek söyledi.

"Tamam, pekâlâ. Hiç kimseye söylemeyeceğim, söz veriyorum."

"İlk olarak, birkaç yıl önce aramızda olanları anlatacağım. Seonghwa benim en iyi arkadaşlarımdan biriydi. İki yıldır arkadaştık. Bir yıldan fazla bir süre önce arkadaş olmayı bıraktık. Seonghwa'yı gerçekten seviyordum, bu yüzden ona gerçek hislerimi itiraf ettim ve biz... arkadaştan öte...? sanırım buna böyle diyebilirsin.
Seonghwa bir süre sonra her şeyi bitirdi çünkü sanırım bazen bir göt olabiliyorum. İnsanlara karşı bu kadar kaba davranmam onu rahatsız etti ,bu yüzden ilişkimizi bitirdi ve arkadaşlığımızı da...
İşte o zaman aramızdaki rekabet başladı... Okulda kimin en popüler kişi olabileceğini görmek için."

" Bekle,ama bunu neden bana anlatıyorsun ki? Ayrıca bunu neden bilmeliyim?"

" Ne yaşadığımızı neredeyse herkes biliyor." Wooyoung omuz silker.
" Ama her neyse...demeye çalıştığım...o dürüst değil. Bu konuda yalan söyledi.Neden? Bilmiyorum. Ama gerçek şu ki...o da bisexual olmakla ilgili yalan söylüyor."

" Ne demek istiyorsun?"

" Seonghwa kızlardan hiç hoşlanmıyor.Kız kardeşim de bunu biliyordu ama yine de popülaritesi için onunla kalmayı seçti...
Seonghwa eşcinsel. O yüzde yüz gay."



Herkese merhabaa~
Öncelikle geç gelen bölüm için çok özür dilerimmmm.
Bölümü okuyan ,yorum yapan ve oy veren herkese teşekkür ederim♡

Ayrıca son olarak reklam yapıyormuş gibi olmasın ama reklam yapıcam lütfen Past Life'a da göz atın.

Hoşçakalınnn~

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin