"Buna bayıldım."
Seonghwa gülümseyerek söyledi." Bunda gerçekten iyisin." Tekrar yatakta oturan Yeosang'ın yanına dönmeden önce aynada kendisine baktı.
"Nasıl yaptığını bana da öğretir misin?""Ben profesyonel falan değilim,pek yardımcı olabileceğimi sanmıyorum."
"Ama makyajım çok güzel görünüyor.Lütfen bana da nasıl yaptığını göster ya da pratik için sana makyaj yapmayı denememe izin ver hm?"
"Ah,tabii deneyebilirsin ama önce yüzümdekini temizlemek gerek."
Yeosang makyaj temizleme mendiline uzanır ama Seonghwa ondan önce davranıp eline alır."Sana yardım edeyim."
Yeosang yalnızca kafasını sallayarak onaylar . Seonghwa Yeosang'ın yüzündeki makyajı temizlemeye başlar ve makyaj bittiği halde Seonghwa'nın hâlâ yüzüne baktığını fark eden Yeosang, onun ortaya çıkan doğum lekesine baktığını anlar."Neden doğum lekeni kapattın?"
Seonghwa Yeosang'a bakmaya devam eder." Jiwon'un söyledikleri yüzünden mi?"Yeosang aşağıya bakar ama Seonghwa çenesinden tutarak yeniden yukarı kaldırır.
"Biliyor musun... Makyajını gerçekten beğendim..." Seonghwa konuşmaya başlar ve Yeosang'ın kafası karışır.
" Ama doğal halini daha çok seviyorum...bu şekilde doğum lekeni görebilirim. Bu sevimli."Birkaç saniye boyunca yalnızca birbirlerine baktılar.
"Öyleyse başkalarının doğum leken hakkında söyledikleri kötü şeyleri dinleme ve bunu cesurca göster.""Tamam."
Seonghwa, Yeosang'ın yüzünü silmeye devam etmeye başlar ancak Yeosang ona daha fazla yaklaşır ve onu öpmek için eğilmeden önce elleriyle yüzünü kaplar.
Seonghwa başta şaşırır ama kısa süre sonra o da öpücüğe karşılık vermeye başlar."'Ne yapıyorum ben?'
Seonghwa çekilmeden önce kendi kendine düşünür."Üzgünüm,gitmem gerek." Ayağa kalkar ve ceketine uzanır.
"Bekle,ben üzgünüm. Bunu yapmak istememiş-
Yeosang konuşmaya başlar ama Seonghwa tarafından sözü kesilir."Bak ,sana karşı hislerim olduğunu düşünmen için bir neden verdiysem özür dilerim. Ben insanlara karşı iyiyim ve bu da sanırım yanlış anlaşılmalara neden olabiliyor. Ben düzüm...
Yani üzgünüm ama bu asla olmamalıydı."
Seonghwa arkasını döner ve dışarı çıkmak için yatak odasının kapısını açar.♡ ♡
"Sen ne yaptım dedin?" Mingi kendisini tutamayarak bağırdı.
"Seonghwa'yı mı öptün yani?" San şaşkınca sorar.
"PARK Seonghwa? Hani şu okulun en havalı çocuğu olan Seonghwa?" Jongho inanmayarak sorar.
"Siz çocuklar, sakin olun . Bizim tanımadığımız başka bir Seonghwa olmalı.""Belli ki hepimizin bildiği Seonghwa hakkında konuşuyor."
San,Jongho'nun koluna vurarak söyledi."Ama nasıl oldu?" Mingi sorar.
"Önce seni öpüp sonra da bir başına bırakıp gitti mi? Ona güzel bir ders vereceğim." Ayağa kalkarken söyler."Hayır." Yeosang kafasını iki yana salladı.
"Otur." Ve Mingi yavaşça yerine geri oturdu."Bana karşı çok iyi davrandı ve bu onu öpmek istememe neden oldu, bu yüzden ben de onu öptüm."
Utançla yüzünü kapatarak konuşmaya devam eder." O kadar harikaydı ki pişman değilim ama çok utanıyorum.Muhtemelen her şeyi mahvettim ve sanırım artık arkadaş bile olamayız."
Başını masanın üstüne koydu."Hey,sen." Yeosang kendilerine doğru gelen Jisung ve diğerlerinin Hongjoong dediği çocuğun söylediğini duyar.
"Ne istiyorsunuz?" Yeosang açıkça havasında olmadığını belirterek sordu.
"Seonghwa seni görmek istediğini söyledi.Seni Bay Lee'nin sınıfında bekliyor,acele et ve onu bekletme."
Daha sonra uzaklaştılar.
"Ooo demek seni görmek istiyor." San söyler.
"Ya dün olanları gerçekten sevdiyse ve bunun hakkında konuşmak istiyorsa?"
"Evet,onu bekletme hadi." Mingi ona yardım eder ve Yeosang kafeteryadan koşarcasına çıkar.
Jisung ve Hongjoong, Yeosang'ın kafeteryadan tam hızda koşması için izlerken,kendilerini tutamaz ve gülmeye başlarlar.
" Bu eziğin söylediklerimize inandığına inanamıyorum."
" Onu gerçekten büyük bir sürpriz bekliyor."
♡ ♡
Yeosang,Bay Lee'nin sınıfına doğru yürümeye başlar.
Önce olabildiğince oraya çabuk gitmek ve Seonghwa'yı bekletmememk için koşar ama sınıfa yaklaşınca hızla atan kalbini de hizalamak için yavaşlamaya başlar başlar. Gittikçe daha gergin hissetmeye başlar.
Seonghwa ne istedi? Neden Yeosang'ı görmek istedi?Yeosang sınıfın kapısına yaklaşana kadar bunları düşündü ve bir kaç adım daha atarak tam kapının önünde durduğunda bir ses duydu.
" Beni yeniden kabul edebilir misin? "
Yeosang, Seonghwa'yı ve kalbinin kırıldığını görmek için tam karşısına baktı."Tekrar bir araya gelmek istiyorum."
Yeosang ,Seonghwa'nın önünde duran eski sevgilisine söylediğini görünce gitmek istesede sanki oraya çakılmışçasına yerinde kaldı."Pekâlâ, yeniden bir araya gelebiliriz."
Jiwon başını salladı.
"Ama sana tekrar güvenmem biraz zaman alacak. Bana karşı çok kaba davrandın."" Tamam." Seonghwa başını salladı." Üzgünüm."
" Bana geri döneceğini biliyordum."
Jiwon, Seonghwa' ya yaklaşır ve onu öpmek için eğilir.Yeosang artık bunu izlemeye dayanamaz ve arkasına dönüp oradan uzaklaşır.
Jisung ve Hongjoong, Seonghwa ile Jiwon'un yeniden bir araya gelmelerine tanıklık etmesi için ona yalan mı söylediler? Yoksa Seonghwa sırf Yeosang artık ondan uzak dursun diye onlardan kendisine söylemelerini mi istedi ?
Cevap ne olursa olsun Yeosang, Park Seonghwa'yı unutması gerektiğini biliyordu.Onu unutmak zorundaydı ve bunu yapacaktı...
Selammmm~
Umarım güzel bir gün geçiriyorsunuzdur.♡Bundan sonra bölümler her hafta pazartesi gelecek haberiniz olsun!
Ve son olarak kendinize iyi bakınnnAyrıca okuduğunuz için teşekkürler♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶
FanfictionOkulun en popüler çocuğu,okulun en az popüler çocuğu ile tanıştığında popülaritesini önemsemeyi bırakır. Kitabın orjinali için @ateezblueprint 💜 #1seongsang | 230521