NİNETEEN

191 24 7
                                    


"Hazır herkes dışarıdayken , odamıza gitmeye ne dersin? Birlikte biraz yalnız vakit geçirebiliriz?"

Yeosang , Seonghwa'nın dudaklarını gıdıklarken Seonghwa gülümseyerek kafasını sallar.

"Hadi gidelim o zaman."

Birlikte sahil evine yürürler ve odaya girdiklerinde Yeosang arkasından  odanın kapısını kapatır. Seonghwa'ya doğru ilerler ve ellerini Seonghwa'nın göğsüne koyar.

"Bugün başka bir şey deneyebilir miyiz?"
Yeosang sorar.
"Aslında bunu hiç yapmadığımızı biliyorum ama en son denediğimizde sen üstteydin . Bu sefer de ben üstte olmak istiyorum . Deneyebilir miyiz?"

Seonghwa , Yeosang'ın bunları söylemesine şok olur ve yerinden bile kıpırdayamaz.

"Bunu daha önce hiç yapmadım , bu yüzden deneyimim yok. Ama eğleneceğine eminim."

Seonghwa bir kez daha kafasını salladığında, Yeosang onu yatağa iter ve üzerine çıkar.
Yeosang, Seonghwa'nın dudaklarına bir öpücük bırakırken Seonghwa'nın elleri de Yeosang'ın kalçalarına ulaşır.
Daha sonra elleri biraz daha yukarıya, Yeosang'ın tişörtünün eteklerine uzanır ve yavaşca yukarıya çeker .
Yeosang , Seonghwa'nın tişörtünü çıkarmasına yardım etmek için geriye çekilir ve tişört yeri boyladıktan sonra derin bir öpüşmenin içerisine çekilir.














♡♡










"Bak , seninle gerçekten konuşmak istemiyorum."
Wooyoung  sinirle söylenir.
"Bu kadar sinir bozucu olduğunu bilseydim gelmezdim."

"Wooyoung lütfen beni affet.
Yaptığım şeyden çok pişmanım, her şey için çok üzgünüm. Söz veriyorum eğer beni affedersen , bunu bir daha asla yapmayacağım."
San, çaresizce Wooyoung'u ikna etmeyi dener.

Wooyoung onu görmezden gelerek henüz boşaltmadığı valizini alır .
Hangi odada kalacağını bilmediği için bir süre  öylece sahil evine bakar.

Rastgele kapılardan birini açarken San da onu takip eder.
Wooyoung yavaşca kapının kulbunu indirdiği anda ağzı açık kalırken , San'ın gözleri genişler.

Seonghwa ve Yeosang , inleme seslerinin arasında  kapının açıldığını duymadıkları için sevişmeye devam eder.

"Hadi gidelim."
San fısıldar ve kapıyı yavaşça kapatır.
"Bu arada Seonghwa pasif mi yani?"

Wooyoung şaşkınca " Seonghwa her şey olabilir ama pasif..." der ama sonra bu konuyu San ile konuşmaması gerektiğini fark ederek susar.







♡♡



Kısa süre sonra diğerleri de sahil evine girerler ve içindekileri yerleştirmek için çantalarını girişten alırlar.
Wooyoung'un gözleri hâlâ Yeosang ile Seonghwa'nın odasının üzerindedir.
San ile ilk tanıştığında , gerçekten onu unutturabileceğini düşünmüştü . Ve doğrusu bir süre bunu başarmıştı da.
Ama şimdi Seonghwa ve Yeosang'ı o şekilde gördüğünden beri bunun bir işe yaramadığını ve kıskandığını hisseder.

Ama tam olarak hangisini kıskandığından emin olamaz...

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin