"Günaydın Yeosangie~"
Jongho neşeyle konuşur."Günaydınn~"
Yeosang kocaman gülümser."Oww Sangie bugün neden bu kadar mutlu?"
Mingi , Yeosang'ın saçlarını karıştırırken sorar."Aslında size göstermek istediğim bir şey var... Bakın."
Yeosang sağ elini havaya kaldırarak , dün gece Seonghwa'nın ona taktığı yüzüğü gösterir."Woaww , o nedir?"
Mingi, yüzüğe daha yakından bakabilmek için Yeosang'ın elini tutar."Bu bir söz yüzüğü.
Dün gece Seonghwa bana verdi."
Yeosang, kendisine heyecanla bakan arkadaşlarına gülümser.
"Ve aslında hiç beklemediğim bir şey söyledi.""Ooo ne dedi?"
Jongho heyecanla sordu."Evet ne dedi?"
Mingi, henüz cevap vermeyen Yeosang'a bir kez daha sorar.
"Hadii, söyle bize!""Bana ...benimle evlenmek istediğini söyledi."
Jongho ve Mingi çığlık atarken , Yeosang utanarak kızardı."Ne ? Gerçekten mi? Şimdi mi?"
Mingi art arda sordu."Üniversiteden mezun olduktan sonra."
Yeosang yanıtladı.
"Ama çocuklar...ona çok aşığım.
Elimde olsaydı onunla şu an bile evlenirdim.""Aigoo bu çok sevimli~
Mingi gülümser.
Ben de aynısını Yunho için hissediyorum."Bir kaç saniye sonra Yeosang ve Mingi aynı anda Jongho'ya döner
"Ne?"
Jongho şaşırarak sordu."Arkadaş grubumuzda hâlâ bekar olan tek kişi sensin."
Yeosang , Jongho'ya göz kırpar.
Aslında San da hâlâ bekar ama Yeosang, artık onu arkadaşı olarak görüp görmediğini bilemez.
"Jongho, sanırım sana birini bulmalıyız.""Ne? Ne demek istiyorsun?"
"Hongjoong !"
Mingi, karşıdan gelen Hongjoong'u görünce seslenir."Siz ne yapmaya çalışıyorsunuz?"
Jongho sinirle söylenir."Selam beyler."
Hongjoong onlara doğru yürüyerek Jongho'nun yanında durur."Diğerlerini gördün mü?"
Mingi, Yunho ve Seonghwa'nın nerede olduğunu öğrenmek için Hongjoong'a sordu."Seonghwa ve Yunho'yu matematik dersinden sonra gördüm, bir şey sormak için Bay Lee'yi beklediklerini söylediler."
Hongjoong konuşurken, Mingi ve Yeosang, Jongho'nun gözlerini yanındaki çocuktan ayıramadığını fark eder.
"Sanırım gidip Seonghwa'yı bulmalıyım."
Yeosang diğerlerinin yanından ayrılmak için harekete geçer."Ve Yunho , Seonghwa'nın yanında olduğu için ben de Yeosang ile gitmeliyim."
Mingi de Yeosang'a katılarak kafasını sallar."Siz..."
Jongho, kötücül bakışlarını en yakın arkadaşlarına yollar."Pekâlâ, sonra görüşürüz."
Mingi ve Yeosang , ikiliyi yalnız bırakarak oradan uzaklaşır.Kafeteryadan dışarıya çıktıklarında San'ın kendilerine doğru yürüdüğünü görürler .
Yeosang, San'ı görmezden gelerek bahçenin ilerisinde Yunho ile birlikte konuşan Seonghwa'ya doğru koşar."Bebeğim!"
Yeosang, Seonghwa'nın kollarına atlar ve Seonghwa hemen küçük olanın yanağına kocaman bir öpücük kondurur." Seni özledim."
Seonghwa gülümser ve bir süre sonra Yeosang'ı yere indirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶
FanfictionOkulun en popüler çocuğu,okulun en az popüler çocuğu ile tanıştığında popülaritesini önemsemeyi bırakır. Kitabın orjinali için @ateezblueprint 💜 #1seongsang | 230521