TEN

355 39 6
                                    

Seonghwa okuldan çıkar ve Yeosang'ı aramaya devam eder.
Onu defalarca kez arar ama geri dönüş alamaz.

"Nerede o?"
Seonghwa etrafına bakar . Okuldan sonra dışarıda buluşacaklarını söylemişlerdi.

"Jisung dur!"
Seonghwa, Hongjoong'un bağırmasını duyunca yanlış bir şeyler olduğunu anlar. Bu yüzden hızla sesin geldiği yöne doğru koşar ve Yeosang ile Hongjoong'un yüzleri dağılmış bir şekilde yerde yattıklarını görür. Jisung her ikisini de tekmeleye devam eder, özellikle de Yeosang'ı.

"Seni öldüreceğim!"
Seonghwa bağırır ve Jisung'u , Yeosang'dan uzaklaştırır. Ardından yüzüne bir tane yumruk atar.
"Yeosang,iyi misin?" Hemen Yeosang'ı kontrol eder. Onun iyi görünmediğini fark eder ama en azından bilincinin açık olmasını diler.

"H-hayır."
Yeosang güçlükle cevaplar.

" Neler oluyor?"
Mingi, San ve Jongho ile birlikte Yeosangların yanına yürürken sorar.

" Lütfen Yeosang'ı ve Hongjoong'u revire götürün."
Seonghwa söyler ve ayağa kalkar.

"Jongho ve San, siz ikiniz onları götürün.
Ben  Seonghwa ile kalacağım."
Mingi'nin sözlerinden sonra Jongho ve San, Yeosang ile Hongjoong'u revire götürmek için gözden kaybolduklarında Seonghwa kendi kendini sakinleştirmeye çalışır. O kadar kızgın ki, Jisung'u hemen orada öldürebileceğini düşünür.

" Bana vur!"
Seonghwa bağırır. " Benimle uğraştığını görmek istiyorum,seni pislik!"
Seonghwa, Jisung'a o kadar sert bir yumruk atar ki Jisung dengesini kaybederek yere düşer.

Mingi, Felix'i dövebilmek için geride kalır. O da tıpkı Jisung gibi güzel bir yumruğu hak ediyordu.

"Sana beni vurmanı söyledim,ödlek!"
Seonghwa onu tekmelemeye devam ederken söyler.

"Neden onu bu kadar savunuyorsun?"
Jisung bağırır. "Ondan hoşlanıyor musun?"

Seonghwa onu görmezden gelir ve parmak eklemlerinin izin verdiği kadar onu yumruklamak için üstüne ilerler.
Jisung karşılık vermeye başlar ve Seonghwa'nın suratına yumruk atar ve ayağa kalkar.

"O eziği neden bu kadar savunuyorsun?"
Jisung bir kez daha bağırır." Sana aşık olduğunu biliyorsun değil mi? Şimdi ona acıyor musun ve bu yüzden aniden onunla arkadaş olmaya mı karar verdin?"

"Kapa çeneni!"
Seonghwa onu tekrar yumruklar.
Birisi gelip onu Jisung'un üzerinden çekene kadar yumruk atmaya devam eder.









♡♡

Kavga o kadar kötüydü ki Seonghwa,Jisung,Mingi ve Felix polise götürüldü. Tutuklanmadılar ama uyarı aldılar. Daha sonra oradaki işlemleri bittiğinde gitmelerine izin verdiklerinde Seonghwa hemen Yeosang'ın evine koşar.
Eve vardığında kapı zilini çalar ve nefesini tutarak beklemeye başlar.

Yeosang kapıyı açar açmaz Seonghwa onu hemen kucaklar.
"Oww"  Yeosang acıyla inler.

"Üzgünüm, üzgünüm." Seonghwa hemen özür dileyerek geri çekilir.

"Sorun değil." Yeosang ona yeniden sarılarak başını Seonghwa'nın omzuna yaslar.

"Özür dilerim,oraya zamanında gitmeliydim."
Seonghwa ağlamaya başlar.
"Ben çok kötü bir erkek arkadaşım ve seni hak etmiyorum."

"Böyle söyleme lütfen..."
Yeosang kollarını Seonghwa'nın belinde sıkılaştırarak söyler. "Şimdi iyiyim."
Sarılmadan uzaklaşır.
"Sadece bir kaç gündür benim erkek arkadaşım oldun ama isteyebileceğim en iyi erkek arkadaşsın. Her zaman harikaydın. Harika bir sınıf arkadaşıydı,harika bir arkadaştın ve şimdi de harika bir erkek arkadaşsın."

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin