EİGHT

367 43 26
                                    


"Haydi Yeosang...git ve onunla konuş o zaman. Şu anda yalnız."
Yunho söylediğinde Wooyoung da onu onayladı.

" Hey, Seonghwa." Yunho, Seonghwa'yı çağırır. Seonghwa onlara doğru dönüp bakar ve yürümeye başlar, Yeosang'ın kalbi de daha hızlı atmaya başlar.

" Selam millet." Seonghwa gülümser.
" Eğleniyor musunuz?"

" Evet,ama Yeosang içecek bir şeyler istiyor. Neden yaptığın özel içkiden ona ikram etmiyorsun?"

" Çok fazla alkol içeriyor..."

"Yani?"

" Pekâlâ,benimle birlikte gel."
Seonghwa, Yeosang'ın kolundan tutar ve onu mutfağa doğru götürür.
Seonghwa'nın evinde iki mutfak olduğu için herkesten en uzak olan,kimsenin olmadığı mutfağa götürür.
" Oturabilirsin." Seonghwa buzdolabını açarken Yeosang da bir tabureye oturur.

" İşte." Seonghwa ona bir kadeh verir ve ardından Yeosang'ın yanındaki tabureye oturur. Yeosang kadehi eline alarak küçük bir yudum alır.

" Neden alkol eklemedin?" Yeosang bardaktaki içeceğin tadına baktıktan sonra sorar.

" Çünkü..." Seonghwa, Yeosang'ın bardağını eline alarak bir yudum alır.
"Alkol içmek için henüz fazla küçüksün."

" Benden bir yıl ve birkaç ay büyük değil misin?"

" Evet... ve ben de içmiyorum."

" Seonghwa..." Yeosang artık sessiz kalamaz ve konuşmaya devam eder.
" Olanlar hakkında konuşabilir miyiz?"

" Olanlar hakkında?"

"Evimde." İç çeker. "Evimde olanlar hakkında." Yeosang konuşmaya devam ederken Seonghwa yalnızca sessiz kalır.

" Gerçek şu ki...
Bir süredir senden hoşlanıyorum ve evimde olanlar asla pişman olmayacağım bir şey çünkü nasıl tepki vereceğinden korksam da yine de risk aldım."

"Yeosang..."

"Bunun hakkında ne düşündün bilmiyorum. Beni zorbalara karşı savunduğunda sana olan aşkımın birden bire gerçekleştiğini düşündüğünü biliyorum ama bundan çok daha önce senden hoşlanıyordum. Senden bana bir şans vermeni istemiyorum. Benimle ilgilenmediğinin farkındayım. Sadece nasıl hissettiğimi bilmeni istedim çünkü sana karşı hislerimi saklamak çok zordu.
Hetero olduğun için seni rahatsız ediyorsam özür dilerim. Üzgün-"

Yeosang cümlesini bitiremeden Seonghwa, yüzüne eğilir ve Yeosang'ın dudaklarına kapanır.

♡♡







"Çok seksisin."
Mingi, öpüşmeleri arasında Yunho'ya söyler. En uzaktaki mutfağın yanındaki koridorda oldukları için etraflarında kimse yoktu. Hâlâ öpüşürlerken mutfağa doğru yürümeye başlarlar.

" Mingi..." Yunho öpücüklerin arasında gülümser. Yürümeyi bırakırlar ve Mingi, Yunho'yu iyice kendine çeker. Öpücükten uzaklaşmak üzereyken gözlerini açar ve mutfakta birilerinin öpüştüğünü fark eder.
" Onlar-"   Yunho konuşmaya başlar ama Mingi hemen ağzını kapatır.

" Şhh... Onları rahatsız etmeyelim ."
Yunho'nun elini tutup mutfaktan çıkmadan önce fısıldar.





♡♡






" Bu da neydi?"
Yeosang geriye çekildikten sonra sorar.

" Peki... Sen beni kendi evinde öptün .
Ben de seni kendi evimde öptüm.
Ödeştik diyelim...?"

" Ama bu ne anlama geliyor?"
Yeosang şaşkınca sorar. " Biz neyiz?"

" Ne olmamızı istersen o olacağız."









"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








Merhabalar~
Nasılsınız,neler yapıyorsunuz ?

Yalnız Yeosang en son Seonghwa'yı unutuyordu değil mi kdjdjdksk

(Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum ,herkese keyifli okumalar. Hatalarım varsa üzgünümm♡)

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin