FİFTEEN

242 29 1
                                    


"Yeosang ve Jongho ile neyi kastediyorsun?"
Yunho, Hwa yastığına sarılırken ona sorar.

"Evet." İç çeker.
"Bunun geçmişte kaldığını biliyorum ,sadece bunu bana söylemediği için biraz hayal kırıklığına uğradım. Ona karşı gerçekten dürüst olmaya çalıştım ve hakkımdaki her şeyi ona anlattım ama o  benim için aynısını yapamadı."

"Bu berbat."
Wooyoung derin bir iç çekerek lafa girer.
"Erkeklerin yaptığı tek şey yalan söylemek."

"Pekâlâ...
Dışarıya çıkıp bir şeyler içmeye ne dersiniz?"  Yunho , öneride bulunur.

"Hayır , ben içmiyorum."
Seonghwa olumsuz anlamda başını iki yana sallar.

"Hadi ama her şeyin bir ilki vardır ,gidelim."

"Pekâlâ..."












♡♡

Hepsi neredeyse bir saatten fazla bir süredir içtikleri için tamamen sarhoşlardı. Özellikle de Seonghwa.

"Seonghwa,gel ve bizimle dans et."
Yunho ve Wooyoung birbirlerine çok yakın bir şekilde dans ederken Seonghwa'yı da aralarına çağırdılar ,ama o kafasını iki yana sallayarak içmeye devam etti.

Seonghwa, görevliden bir içki daha istemek üzereyken sarışın bir kız ona yaklaşır.

"Selam seksi şey."

Seonghwa'nın yaptığı tek şey onu görmezden gelmektir.

"Gerçekten ateşlisin."

Sarışın olan tam Seonghwa'nın kucağına oturmak üzereyken Seonghwa yana kayar ve zavallı kız boşluğa düşer.

"Dibine kadar gay'im.  Bu yüzden defol git başımdan."

Yeniden bardağına uzanırken söyler.

"Peki o zaman...merhaba."

Bir adam ona doğru yürür.

"Yalnızca erkek arkadaşım için gay'im, bir başkası için değil."
Seonghwa oturduğu yerden kalkarak Wooyoung ve Yunho'nun yanına gitmeye karar verir.

Onları gördüğünde seviştiklerini anlar ve onları rahat bırakmak için başka bir yöne ilerler.

"Kahretsin! Kendimi berbat hissediyorum.
Neden bu kadar içtim?"
Başka bir masaya otururken kendi kendine konuşmaya devam eder.
"Şu anda çok fena Yeosang'ı görmek istiyorum. " Derin bir iç çeker.
"Neden bana yalan söyledin ki?"

"Seonghwa?"
Seonghwa, duyduğu sesle kafasını masanın üzerinden kaldırır ve karşısındaki Mingi ile San'a bakar.

"Selam beyler."

"Yalnız mı geldin?"
San merakla sorar.

"Hayır.
Wooyoung ve Yunho da burada."

"Neredeler?"

"Dans."
Seonghwa kafasıyla karşı taraftaki kalabalık dans pistini işaret eder.

San ve Mingi kafasını sallayarak diğerlerini bulmak için piste doğru ilerlemeye başlarlar.
Onlar gittikten sonra Seonghwa içeriye girip çatılı kaşlarla etrafa bakan Yeosang'ı görür ve kafasını yeniden  masaya yaslar. Şu an gerçekten de çok yorgun hissediyor.

Yeosang, Seonghwa'yı fark eder etmez ona doğru hızlı adımlarla ilerler.

"Bebeğim."
Yavaşca , Seonghwa'nın kafasını masadan kaldırır.
"İyi misin?"

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin