EİGHTEEN

210 29 3
                                    


"Burası muhteşem!"
Sonunda hep birlikte sahil evine vardıklarında Yunho heyecanla bağırdı.

"Vay canına, manzara harika."
Wooyoung, büyük salonun camından dışarıya bakarken söyler.

"Hadi plaja gidelim."
Seonghwa ve Yeosang dışında herkes Mingi'nin fikrine katılır.

"Önce bavulumu boşaltmak istiyorum."
Seonghwa söyler.

"Evet , ben de."
Yeosang başını salladı.

"Tamam o zaman, siz ikiniz daha sonra bize katılırsınız."

Diğerleri, çantalarını ve geri kalan eşyalarını sağa sola atıp sahildeki evden çıktılar.

"Pekâlâ, hadi gidelim."
Seonghwa bavulunu alır ve Yeosang , birlikte kalacakları odaya kadar onu takip eder.

Seonghwa, Yeosang'ın bavulunu açmak yerine  yatağın yanına attığını fark ettiğinde , ona doğru döner ve gülümser.

"Senin de eşyalarını yerleştirmek istediğini sanıyordum ...?"

"Ah, hayır."
Yeosang başını salladı.
"Eşyalarımı bavulun içinde bırakıyorum, sonuçta yalnızca birkaç gün için buradayız. Neden yerleştirmekle uğraşayım ki?"

"Evet ama yine de...bu şekilde kıyafetlerini bulman daha kolay olur."

"Sanırım."
Yeosang umursamazca omuz silker.

"Öyleyse neden diğerlerine eşyalarını yerleştirmek istediğini söyledin?"

"Ah, bu seninle baş başa kalmak için bir bahaneydi."

"Hmmm..."
Seonghwa başını sallar ve kocaman gülümser, sonra çantasını boşaltmaya devam eder. Eşyalarını tamamen yerleştirdikten sonra Yeosang'ın bavuluna uzanır.

"Ne yapıyorsun?"
Yeosang şaşırarak sorar.

"Hadi, eşyalarını yerleştirmene yardım edeceğim."

"Onları bavulun içinde bırakıyorum."
Yeosang bunu söylerken Seonghwa çoktan bavuldaki tüm kıyafetleri boşaltır.

"Tamam, iyi."

Kıyafetlerinden bazılarını alıp odanın içindeki dolaba yerleştirmeye başlar.
Yerleştirme işlemi bittikten sonra Yeosang çok yorulur ve yatağa uzanır.

"Kalk hadi, yüzmeye gidelim bizde."
Seonghwa, Yeosang'ın elini tutar.

"Sonra..."

"Hadi ama..."
Seonghwa bir bebek gibi suratını asar.
Fakat hâlâ kalkmaya yeltenmeyen Yeosang'ı gördüğünde onu kucağına çeker.
"O zaman seni taşımak zorundayım."
Yeosang itiraz etse bile Seonghwa onu kolundan tutup omzuna atar.
Sahile vardıklarında Yeosang'ı yavaşca kumların üzerine bırakır.
" Yorgunsan burada oturup kumdan kaleler inşaa edebiliriz?"

"Onun yerine suya girelim."
Yeosang suda eğlenen diğerlerinin yanına doğru yürümeye başlar ve Seonghwa kaşlarını çatar.

Aslında  Seonghwa kumda kalarak sevgilisiyle  birlikte baş başa vakit geçirmek istemişti .

Yeosang'ı suya doğru takip ederken birden kafasına su atıldığını hisseder.
Seonghwa kafasını iki yana sallayıp gözlerini ovuştururken Mingi elinde bir kova suyla onu arkasına geçer.

"Mingi!"
Yeosang bağırır ve Mingi çoktan suyu Seonghwa'nın başından aşağı boşaltarak , bir yandan gülerken bir yandan yüzmeye çalışır.

"Mingi bekle!"
Mingi sudan kafasını çıkartıp kendisine seslenen kişinin kim olduğuna bakmaya çalışırken Yeosang kafasından aşağıya bir kova suyu boşaltır.

"Hey!"
Mingi beklemediği saldırı karşısında gözlerini ovuşturur.

"Su savaşı."
Yunho bağırır ve herkes birbirine su atmaya başlar.

"Buraya gel."

Seonghwa, Yeosang'a doğru yüzmeye başlar. Yanına yaklaştığında sudan kafasını çıkartır ve Yeosang  yüzüne su sıçratır.

"Yeosang..."
Seonghwa yüzündeki suyu siler.
"Önce beni savunuyorsun ve şimdi de kendin su sıçratıyorsun?"

"Evet, sana başka birisi su sıçratamaz ama ben yapabilirim."
Yeosang sırıtır.
"Birinin erkek veya kız kardeşini rahatsız etmesi gibi . Başkaları kardeşini rahatsız edemez ama sen abisisindir."

"Az önce bana abilik mi yaptın?"

"Hayır."
Yeosang kahkaha atar. "Bu epey tuhaf olurdu." Başını salladı. "Söylemeye çalıştığım şey, benim dışımda hiç kimsenin erkek arkadaşımı rahatsız edemeyeceği." Seonghwa'yı biraz daha kendisine yaklaştırır.

"Bu benim için de geçerli mi? Ben de seni rahatsız edebilir miyim ?"

"Yeterince rahatsız edildim."
Yeosang şaka yapmak ister fakat Seonghwa kaşlarını çatar.

"Rahatsız mı edildin?
Kim tarafından? Tanrı aşkına neden bana söylemedin? Hâlâ seni rahatsız ediyorlar mı?"

Yeosang  yaptığı şaka yüzünden kendisine kızar.  Seonghwa'nın bu konu hakkında konuştuklarında nasıl davrandığını biliyordu ve şaka yaparken bunu hesap etmeliydi .
Evet Jisung ve Felix bir süredir onu rahatsız etmiyorlardı ama Yeosang , okuldaki herkesin kendisinden nefret etmesinin sebebinin o ikisi olduğuna emindi.

"Hayır, endişelenme."
Yeosang başını salladı.
"Beni bir daha rahatsız etmediler."

"Eğer seni bir kez daha rahatsız ederlerse onları dövmekten tereddüt etmem. Üstelik sonuçları umrumda bile değil."

"Hwa... gerçekten sorun değil."
Yeosang, Seonghwa'yı sakinleştirmek adına ona sarılır.
Seonghwa hâlâ bunun hakkında konuşamaya devam ettiğinden Yeosang bir fikir üretir.

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin