TWELVE

254 31 6
                                    


Yeosang, Seonghwa ve Wooyoung'un gülerek konuştuklarını görünce istemsizce kıskandı. Son zamanlarda Wooyoung ve Seonghwa yakınlaşmaya başlamışlardı. Birbirlerine bakamamaktan arkadaş olma aşamasına geçmişlerdi ve  açıkçası Yeosang bundan pek memnun değildi.

Aslında Yeosang'ın bundan memnun olmaması Wooyoung ile olan geçmişiyle ilgili değildi. Evet , Wooyoung ona eskiden zorbalık yapardı ama şu anda arkadaş sayılırlardı.
Yeosang yalnızca onun Seonghwa ile yakın olmasından memnun değildi.

Yeosang, Seonghwa ve Wooyoung'un geçmişte neler yaşadıklarını biliyordu ve erkek arkadaşının  eskiden öptüğü, dokunduğu hatta belki de başka şeyler (!) yaptığı biriyle konuştuğunu görmek onu kıskandırmıştı. Ama eğer bunu Seonghwa'ya söylese onun aşırı tepki verdiğini söyleyeceğini düşündüğü için bundan vazgeçerek sessizce yerine oturur.

Yeosang'ın düşünceleri ,Yunho yanına oturup başını masaya koymadan önce yemek tepsisini yüksek sesle masaya koyduğunda kesintiye uğrar.

"Bir sorun mu var?
Seonghwa ona sorar.

"Hayır. Hiçbir şey yok."
Yunho kendini iyi olduğuna ikna etmeye çalışırken söyler.

"Yunho ne oldu?"
Bu kez de Wooyoung sorar.

"Yunho, lütfen beni dinle."
Mingi ,San ile  diğerlerinin oturduğu masaya  geldiklerinde söyler.

"Hayır."
Yunho anında itiraz eder.
"Beni yalnız bırak."

"Ne oldu?"
Yeosang,Yunho cevap vermeyince sorusuna cevap almak için arkasındaki Mingi'ye döner.

"Ben-"
Mingi başlar ama sözü Yunho tarafından kesilir.

"Aramızda bir şeylerin olduğunu sanmıştım ama yanılmışım...
Görünüşe göre onun için hiçbir anlamı yokmuş, bu yüzden sanırım ona  göre bu benim hatam."

"Ama ne oldu?"
Wooyoung bir kez daha sorar.

"Açıklayabilirim-"
Mingi başlar ama Yunho tarafından tekrar kesilir.

"Mingi ve San öpüşüyordu."

"Onlar, ne?"
Wooyoung, Yunho'nun söylediklerine inanamayarak sorar.

"Wooyoung, açıklayabilirim."
San söze girer ama Wooyoung onu dinlemeyerek hızla ayağa kalkar ve kafeteryadan çıkar. San da hemen onun arkasından gider ve herkes bir süre kafede kafası karışmış bir halde oturur.

"Göründüğü gibi değil-"
Mingi bir kez daha açıklamaya çalışır.

"Gerçekten mi? Çünkü gözlerimin bana yalan söylemediklerinden oldukça eminim.  Sen ve San gayet açık bir şekilde tuvalette öpüşüyordunuz."

"Yunho,seni asla incitmek istemediğimi biliyorsun."

"Ama yaptın."
Yunho, gözünden damlayan bir damla göz yaşını silerken söyler.

Yeosang ve Seonghwa birbirlerine bakar.
"Onları yalnız bırakalım." Yeosang fısıldar ve Seonghwa kafasını sallayarak ona katılır.
Yunho ve Mingi fark etmeden önce sessizce ayağa kalkıp oradan uzaklaşarak ikisini yalnız bırakırlar.

"Dışarıda konuşabilir miyiz? "
Mingi sorar.

" Pekâlâ."
Yunho,kafeteryadakilerin onları duymasını istemediği için hemfikir .






♡♡












"Ben sadece-  Aramızda bir şeyler olduğunu düşünmüştüm."
Yunho sakin kalmaya çalışarak söyler.
Bağırmamaya veya ağlamamaya çalışır.
"Gerçekten düşünmüştüm..."

" Yunho,senden gerçekten hoşlanıyorum.
Sadece bir ilişkiye hazır değilim."

"Bunu bana en başından söylemiş olman gerektiğini düşünmüyor musun? İnsanların duygularıyla oynamayı sevdiğinizi bana söylemeniz gerektiğini düşünmüyor musun?"

"Senin de ciddi bir şey istemediğini düşünmüştüm.Benim yaptığım gibi eğlenmeyi sevdiğini düşündüm."
Mingi iç çeker.
"Gerçekten üzgünüm."

"İyi... Affedilmedin."















♡♡









"Wooyoung! Wooyoung,bekle!"
San Wooyoung'u kolundan tutar ve kendisine çevirir.

"Beni yalnız bırak!"
San'ı kendisinden uzaklaştırır ve ağlar.

"Bebeğim, lütfen sakin ol."
San, Wooyoung'un yüzüne yaklaşırken Wooyoung nefes alıp vererek kendisini sakinleştirmeye çalışır.

"Bana bebeğim deme."
Bakışlarını yere indirir.
" Sen-sen beni aldattın."
San'ı tekrar uzaklaştırır. "İlişkimizin bir sır olmasını anlıyorum ama sonuçta sır bile olsa bizim bir ilişkimiz vardı!"
Wooyoung dayanamayarak bağırmaya başlar.
"Ne zamandır  beni Mingi ile aldatıyorsun?"

"Sadece bugün oldu, yemin ederim."

"Pekâlâ,bitti. Seni bir daha görmek istemiyorum."
Wooyoung,San'ı iter ve okula geri döner.

















" Wooyoung,San'ı iter ve okula geri döner

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Olaylar olaylar...

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin