ELEVEN

336 34 5
                                    

"Ama ben zaten erkek arkadaşınım."
Yeosang kafası karışmış bir halde söyler.

"Evet ,ama demek istediğim...artık ilişkimiz bir sır olmasın. Yani herkese gösterebilir miyiz?"

"Demek istediğim...zaten başka seçeneğim yok gibi. Beni herkesin içinde öptün ve onlara erkek arkadaşım olduğunu söyledin."
Yeosang,ona şaka yapmak ister.

"Evet,biliyorum. Ama herkese sana aşık olanın ben olduğumu söyleyebilirim ve bu yüzden bunları yaptım derim. Eğer ilişkimizi herkesin bilmesi fikrinden rahatsız olduysan onlara aslında yalnızca arkadaş olduğumuzu söyleyebilirim. Sana aşık olduğum için ve herkesi senden uzak tutmak istediğim için de erkek arkadaşın olduğumu söylediğimi söylerim.
Yalnızca seni şaşırtmak ve aramızdakilerini 'romantik' bir şekilde herkese açıklamak istedim ,ama şu anda düşününce  sana ilişkimizi herkesin bilmesini isteyip istemediğini sormalıydım. Üzgünüm."

"Seonghwa..."
Yeosang gülümser. " İlişkimizi gizli tutmak isteyen sendin. Bunun artık bir sır olmaması beni çok mutlu ediyor."

"Gerçekten mi?"
Seonghwa gülümser ve rahatlayarak iç çeker.
"Ah cidden rahatladım. Herkesin önünde bana 'kanka ' dediğinde biraz endişelenmiştim. "

"Hayır,sadece..."
Yeosang başlar. "Boşver."

Seonghwa'ya bir zorbanın ilişkilerini ifşa etmeye çalıştığını düşündüğünü söylemek istemez. Çünkü Seonghwa'nın gerçekten sinirleneceğini ve tekrar Jisung ve Felix ile dövüşeceğini biliyordu. Yeosang, Seonghwa'nın kendisi yüzünden başının belaya girmesini istemez. Ayrıca geçen sefer uyarıyla paçasını kurtarmış olsa bile bu sefer polise giderse Hwa'nın kolayca kurtulamayacağını biliyordu.

Seonghwa, Yeosang'ın söyleyeceklerinden rahatsız olduğunu fark edince artık soru sormaz ve bunun yerine konuyu değiştirir.

"Hadi seni sınıfına götüreceğim."
Yeosang'ın elini tutar ve yürümeye başlarlar.

Yeosang sınıfa yaklaştıklarında yürümeyi bırakır ve asla söyleyeceğini düşünmediği bir şey söyler.
"Okulu asamaz mıyız?" Seonghwa'ya sorar. "Şu anda derslerimiz farklı sınıflarda. Seni özleyeceğim."

"Tabii ki ben de seni özleyeceğim. Ama sınıfına gitmelisin."

"Hadi...sadece bugünlük. Bir sefere mahsus okulu asalım."
Surat asarak söyler. " Lütfenn?"

Seonghwa başını iki yana sallayarak gülümser.
"Pekâlâ, sana nasıl hayır diyebilirim ki?
Ama kimse bizi görmeden gitmeliyiz."
Yeosang'ın elini yeniden tutar ve koşmaya başlarlar. Dışarı çıktıktan sonra Seonghwa durur.
"Eee,nereye gidiyoruz?"

Yeosang cevap vermeden önce birkaç dakika düşünür.
"Lunapark'a ne dersin?"

"Kulağa hoş geliyor."
Seonghwa başını sallar.
"Gidip arabamı alalım."
















♡♡
















"Vay canına,burada eğlenebileceğimiz çok fazla şey var."
Yeosang bir çocuk gibi heyecanla etrafına bakarken söyler.
"İlk önce hangisine binmeliyiz?"

"Ah... "
Seonghwa etrafına bakar ve gözleri hız trenine çarptığında yutkunur. Daha az korkutucu bir şey bulmak umuduyla etrafına bakmaya devam eder.
"Pekâlâ,buna ne dersin?"
Yeosang onun parmağıyla işaret ettiği yere bakar.

"Bu araba çocuklar için."
Başını olumsuz anlamda sallar ve gülümser.

"Oh..."
Seonghwa onu onaylar ve etrafına bakmaya devam eder.
Yeosang , Seonghwa'ya sorarak onu utandırmaktan çekindiği için korktuğu herhangi bir şey olup olmadığını öğrenmek için Mingi'ye mesaj atmaya karar verir. Şu anda Yunho ile aynı derste olduğu için ondan öğrenebileceğini düşünür.

Yeosang
Mingi, Yunho'ya Seonghwa'nın lunaparkta korktuğu herhangi bir şey olup olmadığını sorabilir misin?

Mingi
Tamam

"Hadi,biraz dolaşalım."
Yeosang, Seonghwa'nın elini tutar ve yürümeye başlarlar.
Telefonuna bildirim geldiğini görünce Seonghwa'nın elini bırakarak telefonuna bakar.

Mingi
Yükseklikle alâkalı olan her şey

"Oh,atlı karıncaya binelim mi?"
Yeosang sorar.

"Bu daha çok çocuklar için değil mi?"
Seonghwa gülümser ama Yeosang'ın ona yükseklik içermeyen seçenekler sunmasını takdir eder.

"Ya da çarpışan arabalar?"
Yeosang önerir.

"Peki ya..."
Seonghwa, Yeosang'ı kendisine çeker.
"Her ikisine ne dersin?"

"Elbetteee."

Yeosang , çarpışan arabalara doğru  yürümeden önce Seonghwa'nın dudaklarını sıkıştırır.
















Yeosang , çarpışan arabalara doğru  yürümeden önce Seonghwa'nın dudaklarını sıkıştırır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.















Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.















Her pazartesi dedim ama belli bir düzene uymak gerçekten bana göre değil üzgünüm ksndksksk

Keyifli okumalar, hatalarım varsa üzgünümm ^^

Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin lütfen bakın üzülüyorum ben :'(

𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin