"Neden o çocuğu savunuyorsun?
Seonghwa'nın kız arkadaşı,Jiwon sordu."Çünkü kim olurlarsa olsunlar zorbalık yapmamalılar."
"Onu korumanı istemiyorum. Onun gay olduğunu duydum. Sana karşı bir şeyler hissedebilir.Eww."
Seonghwa onun sözlerine gözlerini devirdi."Bu şekilde çalışmaz.Yani sadece düz olduğun için okulda hoşuna giden bütün erkekleri sevmeye mi başlayacaksın?"
"Benim açımdan değil. Onu korumayı bırak."
"Gittikçe erkek kardeşine daha fazla benziyorsun."
"Wooyoung'a mı? Bunun ne anlama gelmesi gerekiyor?"
" Hiçbir şey". Seonghwa kafasını salladı,onunla daha fazla tartışmak istemiyordu."Lütfen sadece insanların duygularını dikkate al artık ve homofobik olmayı bırak,belki...?
"Her neyse." Jiwon gözlerini devirdi."Haydi konuyu değiştirelim."Kollarını Seonghwa'nın etrafına sararken söyledi"okuldan sonra alışverişe gitmek istiyorum,benimle gelecek misin?
"Elbette." Başını salladı.
♡ ♡
"Bunu istiyorum,bunu istiyorum...oh ve bunu." Jiwon seçmeye devam ederken, Seonghwa dört çantadan fazla eşya taşıyordu.
"Tamam bunları ödedikten sonra seni dışarıda bekleyeceğim." Seonghwa başka bir şey için ödeme yapmadan önce dışarı çıkabilmeyi umarak yürümeye başladı.
"Seonghwa, cüzdanımı evde unuttum sana zaten söylemiştim."
"Pekâlâ." İç çekerek söyledi."Ama senin için aldığım son şey bu."
"Tamam ."
Yazar kasa'ya doğru yürüdüler ve Seonghwa cüzdanını çıkartırken Jiwon kıyafetleri kasaya bıraktı."Hepsi 60 dolar 44 sent ."
" Lanet bir tişört için mi?" Seonghwa sessizce küfretti."İşte burada." Parayı kasiyere verirken ona baktığında,hemen yüzünü tanıdı.'Daha önce koruduğum çocuk değil mi?' kendi kendine düşünürken söyledi."Burada mı çalışıyorsun?"
Yeosang başını salladı.
"Yüzüne ne oldu?" Jiwon Yeosang'a sordu.
"Efendim?" Yeosang anlamayarak sordu.
" Gay olduğun için seni dövdüler mi?"
"Neden bahsediyorsun?" Yeosang hâlâ hiçbir şey anlamamıştı.
"Bundan." Jiwon Yeosang'ın yüzünü işaret eder ve Seonghwa işaret ettiği şeyi gördüğünde utançla yüzünü kapatır.
"Bu bir doğum lekesi." Yeosang cevaplar.
"Para üstünüz." Seonghwa'ya uzatır."Teşekkürler." Seonghwa para üstünü alırken Jiwon çantaları alarak dışarı çıkar.
"Onun adına özür dilerim."
"Sorun değil." Yeosang sadece başını sallar. Açıkçası bu bir sorundu ama Seonghwa'nın hatası değildi.
"Pekâlâ,sonra görüşürüz."Seonghwa gitmeden önce bir saniyeliğine Yeosang'a bakar.
Yeosang doğum lekesi ile dalga geçen insanlardan bıkarak artık bunu gizlemeye karar verir. Ve bunu saklayabilecek tek şey...biraz makyaj.
♡ ♡
"Ezik, yüzündeki doğum lekesi ile daha sinir bozucu görünüyor." Yunho söyledi.
Yine başlıyoruz..."Beni rahat bırak,olur mu?" Yeosang rahatsızca söyledi."Eğer buna devam edersen Seonghwa'ya söyleyeceğim."
"Eğer buna devam edersen Seonghwa'ya söyleyeceğim." Yunho taklit etti."Nesin sen? En iyi arkadaşı mı? Seonghwa'nın en iyi arkadaşı olduğumu hatırlatmama izin ver.O asla bana karşı seni seçmez."
"Nefret ettiğim en iyi arkadaşın..." Wooyoung söylendi."Şimdi onun hakkında konuşmayı kesin yoksa buradan gideceğim."
"Peki."
"Doğum lekesi veya her neyse ona noldu? Yok mu oldu?" Wooyoung sordu ama Yeosang sessiz kaldı.
"Ben nazikken cevap ver!"
"Onu rahat bırak." Mingi , Wooyoung'a bakarak söyledi."O yalnız değil.Yani eğer onunla uğraşırsan ,benimle de uğraşırsın."
"Wow." Wooyoung güldü."Yeni çocuk bana ne yapacağımı söyleyebileceğini düşünüyor, değil mi Yunho?"
Wooyoung sordu ama Yunho, Mingi'yi gördüğünden beri algıları kapandığı için duymadı bile."Yunho."
"Huh? Ne?" Wooyoung'a baktı.
"Bu yeni çocuğa bizimle böyle konuşmayacağını söyle."
"Evet... Onu duydun ,bizimle böyle konuşmazsın." Yunho Mingi'ye bakarak söyledi.
Mingi sadece alaycıl bir şekilde gülerek,Yunho ve Wooyoung'a baktı."Arkadaşım ile uğraşmayın." Yeosang'ın kolundan tutup oradan uzaklaştırmadan önce söyledi.
"Kimdi o?" Yunho, Wooyoung yürümeye başladığında sorar.
"Bu ezik nasıl tüm ateşli çocukları kendi tarafına çekiyor?"
Yunho , Wooyoung'a yetişmek için koşarken mırıldanır...Selamm~
Yeni bölüm ile karşınızdayım yanlışlarım varsa özür dilerim. Keyifli okumalar...Düşülmeyecek gibi de değil hani ;)
Ayıcığımız 🐻Veeee okulumuzun bad boy'u ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶
FanfictionOkulun en popüler çocuğu,okulun en az popüler çocuğu ile tanıştığında popülaritesini önemsemeyi bırakır. Kitabın orjinali için @ateezblueprint 💜 #1seongsang | 230521