FOURTEEN

234 27 6
                                    

Seonghwa ve Yeosang sevişirken , Seonghwa'nın elleri Yeosang'ın kot pantolonuna doğru ilerler ve tam kemerini çıkartmak üzereyken alt kattaki ön kapının açıldığını duyarlar.

Yeosang hızla, Seonghwa'nın altından kalkarak gömleğine uzanır.
Seonghwa da gömleğini giyerken , Yeosang kimin geldiğine bakmak için odadan çıkar ve birkaç dakika sonra geri döner.

"Kimmiş?"
Seonghwa fısıldayarak sorar.

"Mina ve Chani."
"Yani..." kollarını Seonghwa'nın boynuna dolayarak fısıldar.
"Kapıyı kilitleyip devam edebilir miyiz?"

"Benim de bunu yapmayı istediğimi biliyorsun Yeosang,ama muhtemelen doğru bir  zaman değil."
Yeosang'ın alnına minik bir öpücük bırakarak devam eder.
" Peki ya ...seni bir dahaki sefere benim evime götürsem? Genelde yalnızım , böylece başladığımız işi kesintisiz bitirebiliriz ."

"Pekâlâ."
Yeosang onaylamak için kafasını sallar.

"Şimdi muhtemelen gitmem gerekiyor.
Yunho ve Wooyoung'a destek olmak için yanlarında olmalıyım.
Yunho'nun en iyi arkadaşım olduğunu, Wooyoung'un da yeniden arkadaşım olmaya başladığını biliyorsun ."

"Evet."
Yeosang aynı fikirde olduğu için gülümser.
" Seni özleyeceğim."

"Ben de seni özleyeceğim."
Seonghwa da gülümser.
"Tabii benimle gelmek istemediğin sürece?"

"Seninle gelmeyi isterdim ama  San ve Mingi ile konuşmam gerekiyor."

"Tamam o zaman, yarın okulda görüşürüz. Seni yarın alırım , bu yüzden arkadaşlarına gelip seni almalarına gerek olmadığını söyle."
Yeosang'ın dudaklarına küçük ama derin bir öpücük kondurur.
"Hoşçakal ."

"Hoşçakal."
Yeosang gülümser ve Seonghwa odadan çıkar.

Seonghwa aşağıya iner ve tam dış kapıyı açıp çıkmak üzereyken birisi tarafından durdurulur.
"Merhaba sen kimsin?"

Seonghwa cevap vermek için arkasını döndüğünde karşısında gördüğü kızın Yeosang'ın küçük kız kardeşi Mina olduğunu düşünür.
"Oh ,selam."
Gülümseyerek devam eder.
"Ben Yeosang'ın erkek arkadaşıyım."

"Oh... Sen Jongho olmalısın."

"Jongho?"
Seonghwa anlamayarak sorar .

"Evet...? Jongho değil misin?"

Seonghwa kafası karışmış bir şekilde öylece Mina'ya bakar. Söylediklerinin ne anlama geldiğinden hâlâ emin değil.

"Oh, hâlâ burada mısın?"
Yeosang gülümseyerek alt kata iner.

"Erkek arkadaşın Jongho az önce gitmek üzereydi ama onu son anda yakaladım."

"Erkek arkadaşım Jongho?"
Yeosang hızla kafasını iki yana sallar.
"Hayır hayır ,bu Seonghwa."

"Oh , çok üzgünüm."
Mina utanarak söylerken , Seonghwa ön kapıyı açar ve tam çıkmak üzereyken bir kez daha durdurulur.
Ama bu kez Yeosang tarafından...

"Hwa,açıklayabilirim."
Yeosang panikler ve Mina odasına giderek onları yalnız bırakmaya karar verir.

"Erkek arkadaşın Jongho derken neyi kastetti?"
Seonghwa kafası karıştığı için sorar .
Onun 'Jongho' ve 'erkek arkadaşın' kelimelerini aynı cümleye koymayı düşünmesine sebep olan şey neydi?
Bu noktada Seonghwa sakin kalmaya çalışır. Yeosang ile tartışmayı gerçekten istemez , üstelik tüm bunlar bir yanlış anlaşılma da olabilir. Bu yüzden önce Yeosang'ın söyleyeceklerini dinlemeye karar verir.

"Jongho..."
Yeosang rahatsızca bir iç çeker.
"Jongho benim eski erkek arkadaşım."

Seonghwa, Yeosang'ın söylediklerini anlamaya çalışırken sessiz kalır .
"Neden bana söylemedin?"
Sakice sorar.

"Bunun önemli olduğunu düşünmedim, üzgünüm."

"Önemli olmadığını mı düşündün?"
Seonghwa, artık sakin kalamayarak gülmeye başlar.
"Jongho ve sen şu anda  en iyi arkadaşlarsınız ama bunun öncesinde o senin erkek arkadaşın mıydı yani?  Ve şimdi de Wooyoung ile yeniden arkadaş olmaya başlamamızı kıskanıyorsun?
Üstelik biz sevgili bile değildik ve buna rağmen arkadaş olmamızı mı kıskanıyorsun ?
Erkek arkadaşımın en yakın arkadaşının,onun eski sevgilisi olduğunu sevgilimin kız kardeşinden (?) öğrendiğime göre şimdi nasıl hissetmeliyim?"

"Bana Wooyoung ile yaşadıklarından hiç bahsetmedin. Bana anlatan Wooyoung'du."

"Sana söyleyecektim ama söylememem için beni tehdit etti.  Sonrasında Wooyoung sana bundan bahsettiğinde ise  benim erkek arkadaşım bile değildin.
Çıkmaya başladığımızda sana söyleyecektim ama zaten herşeyi biliyordun!
İkimizin arasında bir fark var Yeosang,
Sen bunu benden sakladın .
Bir süredir birlikteyiz ve bunu tesadüfen şu anda öğreniyorum."
Seonghwa iç çekerek devam eder.
"Sana her zaman kendim hakkında dürüst davranıyorum ama sen hâlâ bana güvenmiyorsun."

"Hwa-"

"Şimdi,senin kendinle ilgili bana anlamadığın daha fazla şey olduğunu hissediyorum ve bu sanki seni hiç tanımıyormuşum gibi hissettiriyor.
Sana nasıl güvenebilirim Yeosang?
Sana karşı her zaman dürüst olduğum hâlde bana güvenmiyorsun bile.
Ve muhtemelen ailenle benim hakkımda da konuşmamışsındır . Ama Jongho hakkında konuştuğunu bilmek beni üzdü Yeosang...
Kız kardeşin benim adımı bilmiyordu ama Jonghonunkini biliyor muydu?"

"Onlara söylemediğim için çok üzgünüm." Seonghwa utançla iç çeker.
"Ama geçmişte Jongho ile birlikte yaşadıklarım-."

"Wooyoung ile yaşadıklarım da geçmişte kaldı ama bugünlerde bunu çok fazla gündeme getiriyor gibisin."

"Peki,ne demek istiyorsun?"
Yeosang, Seonghwa'nın söyleyeceklerinden korkarak sorar.

"Hiçbir şey söylemeye çalışmıyorum.
Yarın görüşürüz. Arkadaşlarına seni almalarını söyle."

Seonghwa, pişman olacağı bir şey söylemeden önce kapıyı açarak hızla Yeosang'ın evinden ayrılır.







Seonghwa, pişman olacağı bir şey söylemeden önce kapıyı açarak hızla Yeosang'ın evinden ayrılır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin