~Sonraki Gün~
"Makyaj konusunda ciddi mıydın? Gerçekten yapacak mısın? Erkekler makyaj yapmaz." Yunho Seonghwa'ya söyledi.
"Aptal yorumlarını kendine sakla Yunho. Ve evet makyaj konusunda ciddiydim. Bu senin için bir sorun mu?"
" Hayır, hiç de değil."
Seonghwa sadece dolabına döner ve ardından arkasından bir ses duyar.
" Selam Seonghwa." Sessizce birinin dediğini duyar. Arkasına döndüğünde Yeosang ve Mingi'yi görür.
"Oh selam." Seonghwa gülümser."Yani kız kardeşin kabul etti mi?"
" Neyi ?" Yeosang şaşkınca sorunca Mingi koluna vurdu.
"Oh evet, eğer istersen hemen şimdi yapabilir veya okuldan sonra da yapabilir.""Oh, şimdi yapamam." Seonghwa surat astı. " Okuldan sonra evine gelsem ve orada yapsa olur mu?"
" Evet ,tabii." Yeosang başını salladı."Sonra görüşürüz."
" Bekle." Seonghwa tam Yeosang gitmek üzereyken onu durdurdu ." Makyajını yine kız kardeşin mi yaptı?"
"Oh." Yeosang ne söylemesi gerektiğini düşündü. Doğrusunu mu söylemeliydi yoksa Mina yaptı diyerek yalan mı söylemeliydi?
Sonunda doğrusunu söylemeye karar verdi." Hayır, bugün ben yaptım." Utanarak Seonghwa'nın ne diyeceğini beklemeye başladı."Bekle,makyaj yapabiliyor musun yani?" Seonghwa şaşırarak sordu.
" Bana daha önceden söylemeliydin. Kız kardeşinin yerine makyajımı sen yapabilir misin o zaman? Bugünkü göz farını sevdim."" Oh." Yeosang kafasını salladı." Makyajını ben yapabilirim ,yani tabii ."
Okuldan sonra? Benim evimde?""Okuldan sonra.Senin evinde." Seonghwa kafasını sallayarak gülümsedi.
♡ ♡
" Seonghwa okuldan sonra evime geliyor!" Yeosang bağırırken San ,Mingi ve Jongho şok içinde ona bakarlar.
" Sakin ol ve neden Seonghwa'nın senin evine geldiğini anlat." San söyledi." Siz ikinizin arasında bir şeyler mi var ?"
" Aramızda hiç bir şey yok.Sadece makyajımı beğendiği için ona da yapmamı istedi."
" Makyajını bugün sen mi yaptın yani?" Jongho sordu. "Makyaj yaptığını bilmiyordum."
"Evet,bir süredir pratik yapıyordum ama bir de bunun yüzünden zorbalığa uğramaktan korktuğum için daha önce hiç okulda yapmadım.Ama artık umrumda değil."
" Vay be, Seonghwa seni savunduğundan beri daha iyiye doğru değiştin. Belki de düşündüğüm kadar kötü değildir."
Jongho söyledi."Şşh... O geliyor." Mingi fısıldadı.
"Hey." Seonghwa gülümsedi." Gitmeye hazır mısın?"
"Evet." Yeosang , arkadaşlarına bakar ve Seonghwa ile birlikte kendi evine gitmeden önce onlara veda eder.
♡ ♡
Mingi, Jongho ve San konuşurken biri Mingi'nin omzuna vurur. Mingi kim olduğuna bakmak için arkasına döndüğünde Yeosang'ın zorbalarından biri olduğunu görür.
" Ne istiyorsun? Mingi sinirle sordu.
"Yeosang'ı mı arıyorsun? Öyleyse ona bir daha zorbalık etmene izin vermeyeceğimi yeniden söylememe gerek yoktur herhalde?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝙾𝙿𝚄𝙻𝙰𝚁İ𝚃𝚈 İ𝚂 𝙱𝙴İ𝙽𝙶 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳//𝚂𝙴𝙾𝙽𝙶𝚂𝙰𝙽𝙶
FanfictionOkulun en popüler çocuğu,okulun en az popüler çocuğu ile tanıştığında popülaritesini önemsemeyi bırakır. Kitabın orjinali için @ateezblueprint 💜 #1seongsang | 230521