13. Fejezet

105 8 0
                                    





Cheryl Blossom:





Jugheaddel elindultunk a kórház felé és közben elkezdtünk beszélgetni.


- Cheryl, ugye jól vagy? - kérdezte tőlem Jughead aggódva.

- Igen Hobo, nem kell aggódnod értem. - mondtam neki egy hamis mosollyal az arcomon.

- Cheryl ez határozottan egy hamis mosoly volt ami azt jelenti, hogy valamit eltitkolsz. - mondta nekem Jughead összekulcsolt karokkal.

- Nem titkolok semmit. - mondtam neki.

- Mondd el az igazat kérlek, én csak segíteni szeretnék. - mondta nekem nyugodt hangon.

- Penny megerőszakolt. - mondtam Jugheadnek, miközben a könnyeim elkezdtek folyni az arcomon.

- Ez mind az én hibám. - mondta nekem Jughead.

- Ne mondj ilyet, inkább menjünk Tonihoz. - mondtam neki, amire ő csak bólogatott majd tovább is mentünk.





Betty Cooper:





Bementünk Tonihoz a többiekkel és már eszméleténél volt, leültem mellé amíg a többiek az ágya mellé álltak.


- Szia Toni. - köszöntem neki.

- Szia. - mondta Toni.

- Hol van Cheryl? - kérdezte aggódva.

- Nem tudom, elment valahová mielőtt bejöttünk ide. - mondtam Toninak.

- Remek. - mondta szarkasztikusan.

- Tehát megint szingli vagy? - kérdezte Sweet Pea, de Fangs tarkón ütötte.

- Attól, hogy nem jött be még együtt vannak te agyhalott. - mondtam neki a szemeimet forgatva és pont ekkor jött be az ajtón Cheryl, Jugheaddel.





Cheryl Blossom:





- Sziasztok. - köszöntem kínosan.

- Szia. - köszöntek nekem.

- Kicsit egyedül maradhatnék Tonival? - kérdeztem tőlük, amire csak bólogattak majd ki is mentek én meg leültem Toni mellé és megfogtam a kezét.

- Toni sajnálom, de megtudom magyarázni. - mondtam Toninak.

- Hallgatom. - mondta nekem a szemeit forgatva.

- Penny elrabolt és Jughead mentett meg. - magyaráztam neki.

- Megölöm azt a ribancot. - mondta nekem és próbált felkelni az ágyból.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now