3. Fejezet

143 7 0
                                    





Cheryl Blossom:





Reggel, az ébresztő órám hangjára ébredtem amit ki is kapcsoltam utána kiválasztottam amit felveszek ma. Miután kiválasztottam utána bementem a fürdőszobámba, és átöltöztem. Kisminkeltem magam, utána megcsináltam a hajamat is. Amikor végeztem, utána a szobámban elővettem a hátizsákom, magamhoz vettem a telefonomat és a kocsi kulcsomat majd kimentem a szobából. Bezártam az ajtaját és lementem a lépcsőn, a földszinten megpróbáltam minél gyorsabban kimenni, hogy az anyámat elkerüljem, de most éppen nem sikerült.

- Cheryl, ne siess annyira mert beszélni szeretnék veled. - mondta nekem anya, összekulcsolt karokkal. Mikor megfordultam odamentem hozzá, magabiztosságot tettetve mivel nagyon rossz érzésem volt.

- Mit akarsz? - kérdeztem tőle.

- Miért jöttél haza, hamarabb az iskolából tegnap? - kérdezte az anyám.

- Hazaküldtek minket. - hazudtam neki, de ekkor megszorította a csuklómat.

- Ne hazudj, mert átlátok a hazugságaidon. - mondta nekem, idegesen.

- Az angol tanárom, megakart erőszakolni. - mondtam neki.

- Ugyan már Cheryl, kinek kellene egy ilyen különc mint te. - mondta nekem az anyám, majd elengedte a csuklómat.

- De én az igazat mondom, a tanárok küldtek haza. - mondtam neki, miközben a fájó csuklómat fogtam.

- Elég lesz ebből Cheryl, minden egyes nap azért hibáztatom az apádat amiért nem téged ölt meg. Kinek kell, egy ilyen undorító, különc gyerek mint te. Senki sem fog szeretni téged, ne is álmodj a szerelemről mert a te fajtádnak nem adathat meg. De most menj a szemem elől, mert rosszul vagyok tőled. - mondta nekem, majd megpofozott én meg szó nélkül tűrtem. A szemeimet behunyva, vettem egy mély levegőt és utána kifújtam azt. Kimentem az ajtón és beültem a kocsimba, amit be is indítottam viszont éreztem ahogy a könnyeim elkezdenek hullani. Figyelmen kívül hagytam és elindultam az iskolába.





Toni Topaz:





Most értem be a fiúkkal az iskolába, persze Jughead nem velünk jött hanem bejött a barátnőjéhez a suli újság miatt.

- Keressük meg Jugheadet, akció indul. - mondta Fangs.

- Tuti a suli újság irodájában csinálják. - mondta Sweet Pea, én pedig tarkón ütöttem.

- Most ezt miért kaptam, amikor csak a tényeket mondtam? - kérdezte Sweet Pea.

- Mert hülye vagy, egyébként sem akarok most összefutni vele. Inkább menjünk angolra. - mondtam nekik, utána elindultunk a terembe, viszont belebotlottam valakibe aki a földre esett.

- Sajnálom, nem figyeltem. - mondtam neki, persze amikor ránéztem rögtön felismertem, hogy Cheryl az.

- Miért nem a lábad elé figyelsz utca királynő? - kérdezte tőlem, ribancos stílusban.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now