11. Fejezet!

124 8 0
                                    





Cheryl Blossom:






Amikor a lépteket hallottuk, Toni és a fiúk elővették a késüket.

- Ki a franc az! - ordított Toni, de nem hallottunk választ. Pár perccel később kinyílt az ajtó amin Kevin rohant be zihálva.

- Kevin? - kérdezte tőle mindenki meglepődve.

- Mit keresel itt ilyenkor? - kérdeztem tőle.

- Nem ez a lényeg, Toni el kell menned innen most! - kiabálta Kevin.

- Mégis miért menjen el? - kérdezte Jughead.

- Az apám úton van ide, mert leakarja tartóztatni. - mondta Kevin idegesen.

- Miért, nem tettem semmit. - mondta Toni miközben elrakta a kését.

- Cheryl anyja azt hazudta a rendőrségen, hogy elraboltad. - mondta Kevin miután leült a kanapéra.

- Honnan tudna anyám Toniról? - kérdeztem Kevint miközben idegesen járkáltam.

- Fogalmam sincs, valaki biztos elmondta neki. - mondta Kevin a tarkóját vakarva.

- Mégis ki mondhatta el neki? - mondtam Kevinnek.

- Nem tudom, de Toni el kell menned. - mondta Sweet Pea.

- Nem megyek el sehova. - mondta Toni.

- Kérlek Toni, nem akarlak elveszteni. - mondtam neki.

- Most eljátszátok Rómeót és Júliát? ha igen akkor hozok popcornt. - mondta Jughead.

- Fogd be Hobo, elcseszed a pillanatunkat! - mondtam neki idegesen majd tarkón ütöttem.

- Cheryl nyugodj már le basszameg. - mondta Jughead és pont ekkor hallottuk, hogy valaki kopogtat az ajtón.

- Fangs, vidd innen Tonit. - mondta Jughead.

- Én is veletek megyek. - mondta Sweet Pea.

- Menjetek már akkor. - mondta Jughead, de mielőtt elmentek volna megcsókoltam Tonit és alig akartam elengedni őt.

- Elég lesz már! - mondta Fangs és kivitték Tonit.

- Beengeded a sheriffet Jughead? - kérdeztem tőle.

- Honnan veszed, hogy ő az? - kérdezte Jughead.

- Csak nyisd már ki azt a kurva ajtót. - mondtam neki, erre a szemeit forgatva ki is nyitotta. Bejött Kevin apja és odajött hozzánk.

- Mit keres itt Mr. Keller? - kérdeztem tőle összekulcsolt karokkal.

- Azért jöttem, hogy letartóztassam Antoinette Topazt és téged haza kell vinnem. - mondta nekem.

- Antoinette nincs itt, én pedig nem megyek vissza az elmebeteg anyámhoz. - mondtam neki ingerülten.

- Cheryl, gyere velem és ne nehezítsd meg kérlek, ha nem jössz magadtól bilincsben kell hazavinnem téged. - mondta nekem Mr. Keller.

- Magamtól egyáltalán nem fogok visszamenni oda. - mondtam neki, ekkor idegesen megbilincselt és elkezdett kilökni az ajtón.

- Hobo, ne csak állj ott mint egy darab fa! - mondtam neki ingerülten.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now