14. fejezet

109 7 0
                                    





Cheryl Blossom:





- Penny, ez... - kezdtem el mondani neki, miközben leültem az ágyra és a szívem közben egyre erősebben kezdett el dobogni.

- Az igazat szeretted volna hallani, én pedig elmondtam. - mondta Penny, majd leült mellém és a földre szegezte tekintetét.

- Én nem tudom, hogy mégis mit mondjak erre. - mondtam neki miután egy nagyot sóhajtottam.

- Elmondjam, hogy miért szerettem beléd? - kérdezte Penny.

- Igen, szeretném tudni. - mondtam neki.

- Nos, én már régebb óta beléd vagyok esve. Mielőtt Tonival elkezdtetek volna járni és még Serpent voltam, megláttalak a Sweetwater folyónál azon a tragikus napon. Első látásra beléd szerettem. - mondta nekem Penny nyugodt hangon.

- Penny, én Tonival járok és szeretem őt. - mondtam Pennynek, miközben felálltam és felvettem a kabátomat.

- Tudom, de el kellett mondanom neked az igazat mert ha nem, akkor tovább mardosott volna a bűntudat, hogy eltitkolom. - mondta Penny.

- Köszönöm, hogy elmondtad de mennem kell Penny. - mondtam neki és kiakartam menni a szobából, de megfogta a karom.

- Kérlek maradj velem. - mondta Penny gyengéd hangon.

- Miért? - kérdeztem tőle.

- Lenne pár dolog amit szeretnék mondani, mielőtt elmennél. - mondta nekem.

- Hallgatlak. - mondtam Pennynek, utána leültem mellé az ágyra.

- Amikor megerőszakoltalak,, az nekem is ugyanolyan szörnyű érzés volt mint neked. - mondta Penny elcsuklott hangon.

- Nekem nem úgy tűnt. - mondtam összekulcsolt karokkal.

- Toni apja kényszerített arra, hogy tegyem meg. - mondta Penny.

- Elvetted a szüzességem Penny és azt mondod, hogy ezt is Toni apja tervelte ki. - mondtam a szemeimet forgatva.

- Sajnálom. - mondta Penny.

- Felesleges. - mondtam neki és felálltam, utána odamentem az ajtóhoz de mikor kinyitottam egy ismeretlen férfi állt az ajtó előtt.





Penny Peabody:





Odafutottam az ajtóhoz, mert nem akartam, hogy Cheryl ilyen későn elmenjen. Az ajtó nyitva volt és ott állt Peter aki összekulcsolt karokkal bámulta Cherylt.


- Mit keresel itt? - kérdeztem Petert unottan.

- Megakartam nézni, hogy is néz ki a lányom ribanca. - mondta Peter, az alsóajkát harapdálva.

- Húzz innen, most azonnal. - mondtam neki és elkezdtem lökdösni.

- Ne lökdöss Penny. - mondta Peter, majd elővett egy kést amivel megszúrta a vállamat majd elfutott...

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now