Toni Topaz:
Azután, hogy Cheryl elment nagyon dühös lettem ezért az asztalra csaptam a többiek pedig aggódva néztek rám.
- Most meg miért aggódtok? - kérdeztem a szemeimet forgatva.
- Miért kell megkérdezned, amikor mindent láttunk. - mondta Jughead szarkasztikusan.
- Egyáltalán nem értem, mégis miért hazudozik. - mondtam miközben leültem az asztalhoz.
- Nem tudunk mi sem többet nálad, szóval ne aggódj. - mondta Sweet Pea a tarkóját vakargatva.
- Biztosan megcsalt, mármint nagy eséllyel ahhoz a személyhez ment és együtt voltak. - mondta Betty, Jughead ölében ülve.
- Ki kellene kérdeznünk. - mondta Fangs.
- Semmit sem fog mondani, amilyen makacs tud lenni. - mondta Veronica.
- Azt hiszed, hogy akkor se mondana semmit, ha fenyegetnénk? - kérdezte Jughead.
- Szó sem lehet róla, hogy bántsam. - mondtam Jugheadnek.
- Muszáj lesz, ha az igazat akarjuk. - mondta Veronica.
- Mi lenne a szuper tervetek erre? - kérdeztem a szemeimet forgatva.
- El kell mennünk a házához, most. - mondta Fangs.
- Ti őrültek vagytok, hajnal két óra van. - mondtam nekik összekulcsolt karokkal.
- Ha válaszokat akarsz, nem számít hogy és mikor szerzed meg. - jelentette ki Jughead, miután felállt és megfogta Betty kezét.
- Akkor is őrültség, mivel így utálni fog minket. - mondtam Jugheadnek.
- Nyugi Toni, inkább menjünk és legyünk túl rajta. - mondta Jughead, utána elindultunk Thistlehouse felé.
Thistlehouse:
- Ki fog becsengetni? - kérdezte Veronica grimaszolva.
- Sorsoljuk ki. - mondta Jughead.
- Minek? - kérdeztem, a szemeimet forgatva.
- Mivel nincs önként jelentkező. - mondta Betty.
- Majd én becsengetek. - mondtam nekik zsebre dugott kézzel.
- Ahogy akarod. - mondta Sweet Pea, ezután vettem egy mély levegőt és becsengettem...
Cheryl Blossom:
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.