5. Fejezet

133 6 0
                                    



Cheryl Blossom:




Reggel amikor felébredtem, utána kikeltem az ágyból és elindultam visszamentem a saját szobámba Tonihoz. Mikor benyitottam láttam, hogy kiakar mászni az ágyból és persze sikertelenül.

- Topaz, ne akarj kikelni az ágyból. - suttogtam neki, miközben bezártam az ajtót.

- Mégis hol vagyok és ki látta el a sérüléseimet? - kérdezte Toni.

- Az én házamban vagy, egyébként a házi orvosunk jött ki és látott el mert nem akartalak kórházba vinni. - mondtam neki, amikor leültem az ágyra.

- Mégis miért tetted, amikor ennyire utálsz? - kérdezte Toni.

- Mert nem hagyhattalak ott elvérezni. - mondtam neki.

- Pedig könnyebb lett volna, mivel utálsz. - mondta Toni, de ekkor megint felakart kelni az ágyból ami végül sikerült is neki. Felvette a dzsekijét és odament az ajtóhoz.

- Ne menj el. - mondtam neki.

- De mennem kell, egyébként is iskola van. - mondta Toni, majd kiment az ajtón. Amikor kiment egy nagyot sóhajtottam, majd elővettem a telefonomat. Megnéztem mennyi az idő és láttam, hogy még van elég időm elkészülni ezért gyorsan lezuhanyoztam. Miután végeztem a zuhanyzással, utána felöltöztem és megcsináltam a sminkemet. Megfésültem a hajamat, közben egész végig csak az járt a fejemben ami tegnap történt. Megmentettem Tonit, pedig hagyhattam volna, hogy a barátai elvigyék kórházba. - Gondoltam magamban, amikor felvettem a dzsekimet és a táskámat a hátamra vettem. Lementem a lépcsőn, remélve azt, hogy elkerülöm az idegesítő anyámat. Már majdnem az ajtónál voltam, amikor meghallottam a hangját.

- Cheryl Marjorie Blossom, most azonnal állj meg! - ordította az anyám, a szemeimet forgatva megálltam majd visszafordultam.

- Mit akarsz? - kérdeztem tőle ridegen.

- Miért volt itt Dr. Adams tegnap este? - kérdezte tőlem ingerülten.

- Nana Rose miatt, ha ennyire tudni akarod. - mondtam neki.

- Ne hazudj, hanem mondd el az igazat. - mondta nekem, majd erősen megpofozott.

- Egy barátomnak segítettem, tessék kimondtam. - mondtam neki, könnyekkel a szememben.

- Talán egy lánynak? - kérdezte tőlem undorral.

- Igen. - mondtam neki magabiztosan.

- Most menj az iskolába, mert rád se bírok nézni. - mondta nekem, dühösen és undorral a szemében. Kifutottam a kocsimhoz és beültem, majd beindítottam és elindultam a gimnáziumba.


30 perccel később, az iskolában:

Amint beléptem az iskolába, elindultam a biológia terembe. Mikor beértem láttam, hogy Toni az idióta haverjaival beszélget. Csak a szemeimet forgattam majd leültem a helyemre, de ekkor odajött hozzám Ginger.

- Cheryl, a mai edzést is lemondod? - kérdezte Ginger.

- Nem, de most húzz innen mert egyedül akarok menni. - mondtam neki.

- Ribanc. - motyogta magában Ginger.

- Mit mondtál, elismételnéd? - kérdeztem tőle.

- Azt mondtam, hogy ribanc vagy. - mondta Ginger miközben mellém állt.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now