25. fejezet

67 7 0
                                    





Cheryl Blossom:






Mikor megláttam, hogy ki ütötte le az anyámat és teljesen meglepődtem mivel Toni állt ott Kevinnel együtt.

- T-Toni, te mit keresel itt? – kérdeztem tőle, de nem válaszolt hanem megcsókolt szenvedélyesen én pedig visszacsókoltam.

- Cukik vagytok Choni, de nem most kéne ezt csinálnotok. – mondta Kevin miután eloldozott.

- Oké, de hova menjünk? – kérdeztem Kevintől.

- Apám úton van ide, szóval elég az is ha bementek a szobádba. – mondta Kevin összekulcsolt karokkal.

- Köszi Kevin. – mondtam neki, majd megpróbáltam felállni de nem tudtam ezért Toni felemelt.

- Köszönöm szépen királynőm. – mondtam neki mosolyogva.

- Nem kell meg köszönnöd életem. – mondta Toni mosolyogva utána elindultunk a házamba.






Toni Topaz:






Miután bementünk felvittem Cherylt a szobájába és lefektettem az ágyra, majd mellé feküdtem. Átkaroltam a derekát és megpusziltam az arcát, ekkor megfordult Cheryl és megcsókolt szenvedélyesen. Felültem és Cheryl még az ölemben ült, de mielőtt levettük volna a felsőnket valaki kopogott az ajtón.

- Nem hiszem el, hogy mindig megzavar valaki. – mondtam Cherylnek a szemeimet forgatva, miközben felálltam, hogy megnézzem ki az. Kinyitottam és láttam, hogy Kevin áll az ajtó előtt.

- Igen Kevin? – kérdeztem tőle összekulcsolt karokkal.

- Apám elvitte Penelopet a rendőrségre, csak mondani akartam hátha megnyugtat titeket. – mondta Kevin.

- Drága Kevin, éppen öhm megzavartál egy intim pillanatot. – mondtam neki és játékosan megütöttem a vállát.

- Sajnálom Toni, itt sem vagyok. – mondta röhögve majd el is indult lefelé. Én csak a szemeimet forgattam, majd visszamentem Cherylhez.

- Ki volt az? – kérdezte Cheryl.

- Kevin. – mondtam neki mosolyogva.

- Mi volt ennyire fontos? – kérdezte tőlem Cheryl.

- Az, hogy letartóztatták anyukádat. – mondtam neki.

- Toni, én még mindig félek mi van akkor ha kiszabadul onnan és megint eljön? – kérdezte Cheryl megcsuklott hangon.

- Ne aggódj, nem engedem, hogy bármi rossz történjen veled. – mondtam Cherylnek miután lefeküdtem mellé.

- Köszönöm Toni, nem tudom mihez kezdenék nélküled. – mondta nekem Cheryl, majd a fejét a mellkasomra tette.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now