20. fejezet

80 6 0
                                    






Másnap reggel: 

Toni Topaz: 





 Mikor felkeltem láttam, hogy Betty még alszik ezért óvatosan felálltam mert nem akartam felébreszteni. Elővettem a telefonom és láttam, hogy egy csomó üzenetet kaptam. Megnéztem ki írt és láttam, hogy Jughead volt. Megkerestem a nevét, a névjegyzékemben és azonnal felhívtam.



- Hello Jug, miért hagytál annyi üzenetet?

- Toni, hol a francban vagytok?

- Cherylnél.

- Újra összejöttetek?

- Nem, de tegnap itt aludtunk.

- Azonnal gyertek a White Wyrmbe, sürgős.

- Rendben, megyünk.

- Siessetek! 



Miután Jughead, ezt mondta leraktam a telefonomat és felakartam volna ébreszteni Bettyt, de meghallottam ahogy valaki jön le a lépcsőn. Odanéztem és láttam, hogy Cheryl az.


- Toni, remélem tudod hogy el kell mennetek. - mondta Cheryl unottan.

- Tudom Cheryl, de kérlek bocsáss meg a tegnapiért nem tudom mi ütött belém. - mondtam Cherylnek, miközben közelebb sétáltam hozzá.

- Majdnem eltörted a csukómat, mert annyira szorítottad Toni. - mondta nekem összekulcsolt karokkal.

- Tudom Cheryl, többször nem fordul ez elő ha megbocsátasz nekem. - mondtam neki nyugodt hangon.

- Rendben, de ha még egyszer erőszakoskodsz velem megyek a rendőrségre. - mondta Cheryl és mielőtt még mondtam volna valamit, lejött Penny. Átkarolta Cheryl derekát hátulról és rám nézett.

- Toni, ma este ha találkozol velem elmagyarázok neked mindent, csak mondj igent.  - mondta Penny.

- Hol találkozzunk? - kérdeztem Pennyt.

- Nem tudom, mert publikus helyeket el kellene kerülnünk. - mondta Penny.

- Toni, mivel megbocsátottam neked a legjobb, ha ide jössz este.  mondta Cheryl.

- Tényleg? - kérdeztem tőle.

- Igen. - mondta Cheryl egy gyengéd mosollyal az arcán.

- Hányra jöjjek?  kérdeztem Pennyt.

- Este bármikor. - mondta nekem Penny.

 - Akkor majd jövök. - mondtam nekik és pont ekkor kelt fel Betty.

 - Toni mi a helyzet? - kérdezte Betty. 

- Mennünk kell Betty. - mondtam neki, erre csak bólintott és összeszedtük a cuccainkat majd kimentünk a motoromhoz.

- Hova megyünk? - kérdezte Betty.

- A White Wyrmbe. - mondtam neki, utána elindítottam a motort és el is indultunk...

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now