Toni Topaz:
Amikor meghallottam a nevet amit mondott, ijedten elkezdtem hátrálni tőle de ekkor az egyik embere megszúrta a combomat és így a földre estem. Malachai letérdelt hozzám és elkezdett röhögni.
- Azt hitted életben hagyom az anyádat azok után amik történtek? - kérdezte tőlem röhögve.
- Mégis mire gondolsz? - kérdeztem tőle.
- Megszegte a ghoulisok törvényeit, de erre nincs időm Toni szóval elmegyek viszont eszedbe se jusson a rendőrsgre menni. - mondta nekem, majd vigyorogva kimentem az iskola hátsó kijáratán...
Cheryl Blossom:
Kevinékkel nem mentünk sehová, hanem az aitóban elbújtunk hátha megtudjuk mégis mi történik odabent. Hamarosan annyit hallottunk, hogy valakik motorokat indítanak el ezért kinéztünk a kocsiablakon és láttuk ahogy a Ghoulisok elmennek a motorjaikon.
- Be kell mennünk az iskolába most! - mondtam Kevinnek ingerülten.
- Oké, de nyugodj le. - mondta Kevin, utána kinyitotta a kocsit kinyitotta én pedig kiszálltam és befutottam az iskolába.
- Toni. - elkezdtem ordítani a nevét miközben a folyosón futottam, amíg meg nem találtam őt a földön fekve és a kezeit a combjához szprította.
- Toni mi történt? - kérdeztem tőle miközben felemeltem.
- Majd elmondom, de most menjünk haza. - mondta nekem halkan.
- Nem Toni, kórházba kell mennünk. - mondtam Toninak.
- Nincsen a családodnak orvosa? - kérdezte halkan, miközben elindultunk Kevin kocsijához.
- De igen, ha akarod akkor kihívom majd őt és így nem kell korházba mennünk. - mondtam neki, majd megpusziltam a homlokát. Kimentem az iskolából, Tonival a karjaimban és odafutottam Kevinhez, aki kinyitotta a hátsóajtót beültem és Toni fejét az ölembe tettem.
- A kórházhoz menjünk? - kérdezte Kevin.
- Nem, vissza Thistlehoushoz útközben hívom az orvost. - mondtam Kevinnek, erre ő csak bólogatott utána el is indultunk. Elővettem a telefonomat és próbáltam hívni a családunk orvosát de nem vette fel, ezért hívtam egy másik orvost aki azonnal válaszolt a hívásomra.
- Halló?
Jó napot, kérem segítenie kell.
- Mi a vészhelyzet?
- A barátnőmet megszúrták a combjánál.
- Azonnal megyek, hová kell mennem?
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.