Másnap reggel az iskolában:
Harmadik Személy:
Cheryl szenvedve, a lábán lévő sérüléstől lépett be az iskola ajtaján. Amikor elment a szekrényéhez, meglátta Toniékat akik éppen beszélgettek valami semmiségről. Toni meglátta Cherylt, legszívesebben odament volna hozzá, de tudta, hogy most nincsenek olyan jó viszonyban főleg a tegnapiak miatt. Cheryl kivette a könyveit és meglátta, hogy Kevin a háta mögött áll...
Cheryl Blossom:
- Kevin, a szívbajt hozod rám. - mondtam neki, miután a mellkasomhoz nyúltam.
- Bocs Cheryl, miért vagy egyedül amikor a többiek ott vannak? - kérdezte Kevin kíváncsian.
- Most nem vagyunk jóban. - mondtam neki, miután becsuktam a szekrényemet.
- Mi történt? - kérdezte tőlem aggódva.
- Jobb, ha nem tudod mert ki fogsz akadni. - mondtam neki, miközben megigazítottam a táskámat.
- Nekem bármit elmondhatsz. - mondta Kevin, de mielőtt válaszoltam volna elkezdett nagyon fájni a seb ami a lábamon van.
- Úristen Cheryl, jól vagy? - kérdezte aggódva.
- Igen, ez csak egy karcolás. - mondtam neki.
- Humbug. - mondta Kevin.
- Suli után ha átjössz megmagyarázom, de most hadd kapaszkodjak beléd kérlek és kísérj el órára. - mondtam Kevinnek kölyökkutya szemekkel.
- Érted bármit. - mondta mosolyogva, utána a vállába kapaszkodva mentünk matek órára, ahol mellém ült le.
- Sajnos a csipet csapatnak is itt lesz órája. - mondtam Kevinnek a szemeimet forgatva.
- Na most megkapják a magukét. - mondta Kevin.
- Nyugi, ne csinálj balhét. - mondtam neki, de nem hallgatott rám és odament.
Kevin Keller:
Mikor odaértem Toniékhoz ökölbe szorítottam a kezeimet, utána megszólaltam.
- Mégis mi ütött belétek? - kérdeztem idegesen.
- Miről beszélsz Kevin? - kérdezte Betty.
- Ne adjátok az ártatlant, valamit tettetek Cheryllel.- mondtam nekik.
- Elég lesz Kevin, ne hősködj kérlek és ülj le. - mondta Jughead.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.