Cheryl Blossom:
Amikor magamhoz tértem, nagyon fájt a fejem és megpróbáltam felülni de nem tudtam. Oldalra néztem és láttam, hogy egy idősebb nő ül ott. Éppen a kezemet szíjazta az ágyhoz, majd megszólalt.
- Csakhogy végre felébredtél Cheryl, az édesanyád hozott ide, hogy megszabadítsunk a különcségedtől. - mondta nekem.
- Egyáltalán nem tudom, hogy ki maga de engedjen el. - mondtam neki és elkezdtem erőlködni, hogy kiszabaduljak.
- Nyugalom Cheryl, ha nyugton maradsz nem lesz annyira fájdalmas mint hiszed. - mondta nekem, egy ördögi vigyorral az arcán.
- Senki sem érti meg, hogy ezzel születtem és nem fogok megváltozni. - mondtam ingerülten.
- De igen, csak eddig nem a megfelelő módszerrel próbálkoztak. - mondta nekem.
- Azt sem tudom ki maga. - mondtam idegesen.
- Miss Woodhouse vagyok és választhatsz, hogy együtt működsz-e. - mondta nekem vigyorogva.
- Soha. - mondtam neki ridegen.
- Sajnálom, hogy rosszul döntöttél. - mondta nekem, majd elővett egy injekciót amit be is adott nekem.
- Mégis, mit adott be nekem? - kérdeztem tőle halkan, de erre nem válaszolt semmit. Eloldozták a szíjakat majd kimentek a szobából én pedig elájultam.
Másnap:
Arra keltem, hogy kinyílik az ajtó és Mrs. Woodhouse jött be rajta.
- Kelj fel Cheryl. - mondta nekem, amire kikeltem az ágyból ő pedig karon fogott és kivitt a szobámból egy olyan helyre, ami az ebédlő lehet. Leültem az egyik asztalhoz és ekkor odajött hozzám egy lány, akit fel is ismertem.
- Ethel? - kérdeztem tőle.
- Igen, én vagyok az és nem azért vagyok itt amiért te. - mondta nekem Ethel.
- Akkor mégis miért? - kérdeztem Etheltől.
- Tegnap előtt rohamom volt, a szüleim meg idehoztak mert féltettek. - mondta Ethel.
- Nagyszerű, akkor most veled kell egy légtérben lennem. - mondtam neki összekulcsolt karokkal.
- Cheryl, itt nem kezdheted el a ribancos stílusod mert ha nincsenek itt barátaid akkor megszívtad, hogy őszinte legyek. - suttogta nekem Ethel.
- Nincs szükségem a barátságodra Ethel, ha minden jól megy valaki csak megment. - mondtam neki.
- Mégis ki akarna téged megmenteni? - kérdezte tőlem.
- Van néhány ember, viszont nem kezdem el sorolni neked. - mondtam neki ingerülten.
- Inkább hagyjuk ezt. - mondta Ethel.
YOU ARE READING
Choni: You Are My Everything
RomanceCheryl Blossom és Toni Topaz, két lány, két külön világból. Toni egy Southside Serpent, Cheryl pedig a Riverdalei közép iskola tanulója, aki nem egy hétköznapi lány hanem az iskola H.B.I.C-e (Head Bitch In Charge).Azonban Cherylt mindenki félreérti.