4. Fejezet

150 6 0
                                    


Cheryl Blossom:







- Nem fogom levenni, azt se értem miért akarod. - mondtam Toninak, a szemeimet forgatva majd elakartam venni, de visszalökött gyengéden a falhoz.


- Ennyire félsz? - kérdezte tőlem gyengéden.

- Ha megakarsz erőszakolni, akkor csak csináld. - mondtam neki.

- Sose tennék ilyet. - mondta nekem.

- Akkor, hagyj békén. - mondtam neki, miközben ellöktem magamtól, de Toni fogta a dzsekim ujját és nem vettem észre, hogy levette rólam.

- Cheryl, mi történt a karoddal? - kérdezte Toni, miközben megfordított és meglátta a sebhelyeket és a nyomokat, ahol anyám mindig megszorítja.

- Nem tartozik rád, egyébként meg foglalkozz a saját dolgoddal. - mondtam neki ingerülten, majd visszavettem a dzsekimet és elindultam az ebédlőbe, mivel nem lesz most órám.







Toni Topaz:







Mikor Cheryl kiment az ajtón, gyorsan megfogtam a cuccaimat és követni akartam, de Fangs és Sweet Pea megjelent előttem.


- Hol voltál Topaz? - kérdezte Fangs.

- Erre most nincs időm fiúk. - mondtam nekik.

- De legyen, mert Jughead rendkívüli gyűlést tart a suliban lévő Serpenteknek. - mondta Sweet Pea, Fangs pedig bólogatott, hogy igazat mondd.

- Hol lesz? - kérdeztem tőlük.

- Az ebédlőben. - mondta Fangs.

- Miért ott? - kérdeztem a szemeimet forgatva.

- Mert éhesek vagyunk, Jughead meg azt mondta lehet ott is. - mondta Sweet Pea.

- Jó, menjünk. - mondtam nekik, majd elindultunk az ebédlőbe. Mikor odaértünk, utána leültünk Jugheadhez és a többi Serpenthez.

- Betty mégis miért van itt? - kérdeztem Jugheadet ingerülten.

- Ne beszélj, ilyen hangnemben az új királynőddel. - mondta Jughead.

- Most ugratsz? - kérdeztem Jugheadet.

- Egyáltalán nem és inkább térjünk a lényegre. - mondta nekem.

- Tök mindegy, mondd. - mondtam neki szarkasztikusan.

- A Ghoulisok visszatértek Penny Peabody vezetésével. - mondta Jughead, miközben átkarolta Betty vállát.

- Ez egy baromság, Penny meghalt. - mondta Sweet Pea.

- Pedig él és virul, plusz tegnap láttam a törzshelyünk környékén néhány emberével. - mondta Jughead.

- Mit teszünk? - kérdeztem tőle.

- Megegyeztem vele, hogy este lesz egyfajta banda háború. - mondta Jughead.

- Te teljesen megőrültél Jones. - mondtam neki idegesen.

- Na és miért? - kérdezte tőlem Jughead.

- Mert túlerőben lesznek. - mondtam nekik.

- Honnan veszed? - kérdezte az egyik Serpent.

- Ismerem őket. - mondtam ingerülten.

- Mire célzol? - kérdezte Fangs.

- Két éve megölték az akkor barátnőmet, Saraht. - mondtam elcsuklott hangon.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now