23. fejezet

88 7 1
                                    





Pár héttel később:

Cheryl Blossom:





Tonival éppen filmet néztünk a nappaliban, mikor hallottuk ahogy valaki kopogtat az ajtón. Felálltam és mondtam Toninak, hogy megnézem ki az. Erre csak bólogatott, én meg odamentem az ajtóhoz és kinyitottam nagyon meglepődtem mivel Penny állt az ajtó előtt.


- Penny, Tonihoz jöttél? - kérdeztem tőle.

- Nem, Cheryl hozzád és nagyon fontos lenne beszélnünk kérlek gyere ki. - mondta Penny összekulcsolt karokkal. 

- Rendben. - mondtam neki, majd kimentem hozzá és bezártam az ajtót magam mögött.

- Cheryl, valamit el kell mondanom. - mondta Penny miután egy nagyot sóhajtott.

- Hallgatlak. - mondtam neki mosolyogva.

- Tudom, hogy megint Tonival vagy de én még mindig szeretlek és féltékeny vagyok rá. Tudom, hogy mennyire örültség az amit most mondtam de... - nem engedtem, hogy befejezze amit mondd hanem megcsókoltam szenvedélyesen. Miután elhúzódtunk, Penny homlokához érintettem az enyém és elkezdtem halkan zihálni.

- Én is téged Penny, legszívesebben lefeküdnék veled de Toni itthon van. - mondtam neki grimaszolva.

- Gyere a Five Seasonsbe Cheryl, ott vettem ki egy szobát írj rám, ha indulsz. - suttogta a fülembe Penny majd felült a motorjára és elindult. Vettem egy mély lélegzetet és utána visszamentem a házba. Leültem a kanapéra Toni mellé és megpusziltam az arcát.

- Ki volt az? - kérdezte Toni.

- Csak Veronica, hogy segítsek neki tanulni. - mondtam Toninak.

- Akkor menj, én elleszek itthon. - mondta Toni mosolyogva.

- Tényleg? - kérdeztem tőle.

- Persze, de menj mielőtt az ágyban kötünk ki meztelenül. - mondta Toni grimaszolva, én pedig megütöttem a vállát játékosan.

- Majd jövök. - mondtam Toninak, utána megpusziltam a homlokát. Magamhoz vettem a táskámat, majd kimentem a kocsimhoz és beültem. Elővettem a telefonomat és ráakartam írni Pennyre, de pont ekkor hívott.



- Siess Cheryl, ne kérdezz semmit se csak gyere.

- Úton vagyok...



Penny lerakta a telefont, én meg elindultam a Five Seasonsbe...





A Five Seasonsben:





Miután leparkoltam, kiszálltam a kocsiból és bezártam utána elkezdtem rohanni a bejárat felé. A recepción megmondták, hogy hol találom Penny szobáját. Megköszöntem és odafutottam a szobához, majd be is kopogtam.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now