21. fejezet

77 9 0
                                    









Toni Topaz:







Mikor Cheryl megcsókolt, először elakartam húzódni, de nem tehettem mert tényleg szeretem. Cheryl az ölébe ültetett és elkezdte volna levenni a felsőjét, de megállítottam.

- Mi a gond Toni? - kérdeztem tőle.

- Ha azt akarod, hogy megint együtt legyünk akkor nem siethetünk el semmit. - mondtam neki, egy gyengéd mosollyal az arcomon.

- Megértem Toni. - mondta Cheryl mosolyogva.

- Reggel volt egy Serpent találkozó. - mondtam neki, miután egy nagyot sóhajtottam.

- Mi történt Toni? - kérdezte Cheryl és megfogta a kezemet.

- Ha ezt elmondom, kérlek ne akadj ki. - mondtam neki.

- Nem fogok, csak mondd el. - mondta Cheryl a szemeit forgatva.

- FP azt jelentette ki, hogy a Serpentek ellenségnek fognak tartani téged. - mondtam Cherylnek.

. Mit képzel magáról, nem elég az, hogy Hobot utálom még az apja is keresztbe tesz nekem. Szerinted ez mennyire normális? - szólt hozzám Cheryl ingerülten.

- Egyáltalán nem az, ezért veszekedtem vele de persze feleslegesen mert leszarta azt amit mondtam neki. - mondtam Cherylnek a szemeimet forgatva.

- Odamegyek és vérfürdő lesz! - ordította Cheryl.

- Nem mehetsz oda Cheryl, túlerőben vannak. - mondtam neki, majd szorosan magamhoz öleltem, hogy ne tudjon felállni. Pár perccel később hallottuk, hogy valaki kopogtat az ajtón.

- Megyek megnézem ki az, szóval ha lehet engedj el Toni. - mondta Cheryl röhögve.

- Oké, de ha gond van szólj. - mondtam Cherylnek miután elengedtem, ő csak bólintott és elindult a bejárati ajtó felé.







Cheryl Blossom:







Kinyitottam az ajtót és Jughead állt ott, Fangsel és Sweet peavel. A szemeimet forgattam és összekulcsolt karokkal néztem rájuk.

- Ti meg mi a francot kerestek itt? - kérdeztem idegesen.

- Csak engedj be Cheryl, valamit mondanunk kell. - mondta Jughead.

- De utána elhúztok remélem. - mondtam nekik, erre csak bólogattak én meg be is engedtem őket. Odamentünk a nappaliba, én leültem Toni mellé a fiúk pedig elkezdtek beszélni.

- Van egy jó és rossz hírünk is. - mondta Fangs.

- Csak mondjátok már. - mondtam nekik idegesen.

- Melyiket először? - kérdezte Sweet Pea.

- Bármelyiket, csak gyorsan. - mondtam nekik.

- Szóval, Cheryl a Serpentek megszavaztak ellenségnek. - mondta Fangs.

- Gondolom ti is arra szavaztatok. - mondtam szarkasztikusan.

- Nem, sose tennénk ezt főleg Toni miatt mert szeret téged. - mondta Jughead.

- Akkor ez volt a rossz hír remélem. - mondtam nekik.

- Igen. mondta Fangs.

- Mi a jó hír? - kérdeztem tőlük.

- Ha te is Serpent leszel, mindenki megbocsát neked. - mondta Jughead.

- Remek, először megszavaznak ellenségnek most meg legyek egy közületek ez őrültség és baromság is egyben. - mondtam összekulcsolt karokkal.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now