2. Fejezet

155 9 0
                                    


A fejezetben, erőszak jelenik meg. Jelezni fogom honnan, a gyengébb idegzetűek ne olvassák azt a részt a fejezetben. (A jelzés: !!!)



Az iskolában:

Cheryl Blossom:







El se hiszem, hogy ma jön a gimnáziumba a Déli- Söpredék Betty már az agyamra megy. Folyton csak Hoboról tud beszélni. Próbálom, hidegen hagyni ezt az egészet de nagyon nehéz. - gondoltam magamban, miközben becsaptam a vörös szekrényem ajtaját pont ekkor futott felém Reggie, aki már a végén elkezdett zihálni.

- Reggie, ne az én közelemben lihegj mint egy kivert kutya. - mondtam neki, összekulcsolt karokkal, ridegen.

- Jó, nem ez a lényeg Blossom hanem az, hogy itt vannak már. - mondta Reggie.

- Kik, talán a képzeletbeli barátaid? - kérdeztem tőle, a szemeimet forgatva.

- Nem, a Serpentek. - mondta Reggie.

- Tehát megjöttek, akkor megyek és köszöntöm őket úgy, ahogy megérdemlik. - mondtam neki.

- Megyek én is, meg a többi bulldog és gondolom a vixeneid is csatlakoznak majd. - mondta Reggie.

- Gondolom igen, kivéve Archiet aki biztos segít nekik beilleszkedni. - mondtam neki, miközben elindultunk.







Toni Topaz:







Fangsel és Sweet Peavel éppen egy folyosó közepén állunk, miközben egy lány akit mint megtudtuk Veronicának hívnak a vörös hajú pasijával Archieval üdvözöltek minket, persze Jughead Betty mellett állt mivel ő jobban ismeri ezt a sulit, mint mi.

- Tehát, mindent kiosztottam amire szükségetek lesz. - mondta Veronica.

Mondani akart még valamit, de ekkor hihetetlen dolog történt. Az iskola lépcsőjén lejött egy lány akinek hosszú vörös haja volt és meglehetősen rövid szoknyában. A felsője vörös volt, úgy mint a rúzs ami ajkain pompázott.

- Álljon meg a menet, senki sem hívta ide a Déli- Söpredéket a mi iskolánkba. Én nem fogom hagyni, hogy az átlagot levigyék és szégyenbe hozzák az iskolát. Szóval, a legjobb ha megfordultok és visszamentek oda ahonnan jöttetek. - mondta a vörös hajú bombázó.

- Cheryl, a legjobb ha mész. - mondta neki Veronica, de ő csak vigyorogva közelebb lépett.

Tehát Cheryl a neve, ó basszus már is beleestem. - gondoltam magamban, de a gondolataimból az hozott ki, hogy Cheryl hozzám beszél.

- Veronica itt véd titeket, de nincs szerencsétek mert nem ő itt a vezető egyéniség. - mondta Cheryl, miközben a többiekhez.

- Miért nem mondod a képembe, ribanc? - kérdeztem tőle kihívóian, amire közelebb hajolt hozzám.

- Bármikor, utca királynő. - mondta nekem, majd képes lettem volna megütni, de Sweet Pea és Fangs lefogott.

- Toni, elég lesz ne akarj már az első nap bajba kerülni. - mondták nekem.

- Jó, de engedjetek el. - mondtam nekik, majd elengedtek és becsöngettek így el kellett indulnunk órára. Amikor beértünk, utána leültünk hátra és vártuk hogy belépjen a tanár.







Cheryl Blossom:







Nem hiszem el, hogy ez a csaj megakart ütni mondjuk ha belegondolok egész helyes. Mi, te jó ég nem tetszhet nekem, pont egy Serpent csaj akiről semmit sem tudok, még a nevét sem. - gondoltam magamban, miközben bementem az angol órára. Na ne, nekik is pont angol van a legrosszabb az, hogy ez a csaj beült a helyemre. - gondoltam magamban, majd a szemeimet forgatva elindultam oda mert nem tűröm, ha belém kötnek bármilyen formában.

Choni: You Are My EverythingWhere stories live. Discover now